Aplikace Skylink Live TV se rozšiřuje na televize dalších značek

Aplikace Skylink Live TV se rozšiřuje na televize dalších značek
, , aktualita
Společnost M7 Group rozšiřuje podporu aplikace Skylink Live TV na vybrané chytré televizory značek ze skupiny Vestel, kam patří třeba Hitachi, Hyundai nebo Toshiba. Unikátní funkcí aplikace je hybridní režim, který kombinuje satelitní a internetové vysílání.
K oblíbeným
reklama
Skylink Live TV je služba, která nabízí přístup k živému vysílání i archivu pořadů, a to téměř odkudkoliv. Stačí mít internetové připojení a některé z podporovaných zařízení, kam patří smartphony, tablety, počítače nebo chytré televizory značek LG a Samsung. Právě nabídku televizorů se společnost M7 Group, která provozuje služby Skylink, rozhodla rozšířit. Nově lze aplikaci Skylink Live TV nainstalovat a spustit také na televizích od turecké společnosti Vestel, které využívají platformu MB 130 nebo MB 211. Pokud vám název společnosti Vestel nic neříká, tak vězte, že se jedná o jednoho z největších výrobců televizorů v Evropě, který své modely nabízí pod značkami Finlux, Hitachi, JVC, Telefunken, Toshiba, Gogen, Hyundai a Orava.
 
 
Aplikaci Skylink Live TV lze na chytrém televizoru používat ve dvou režimech. V případě internetového režimu stačí připojení k internetu a funkce jsou potom stejné jako při používání služby na mobilním zařízení nebo počítači. Unikátní je ovšem hybridní režim, který umožňuje sledovat všechny předplacené satelitní programy a u programů dostupných ve službě Live TV zároveň také internetové funkce, jako je přehrání pořadu od začátku či přehrání vybraného pořadu až 7 dní zpětně. V takovém případě si ovšem nevystačíte s internetovým připojením, ale zároveň přístup k satelitu přes satelitní kartu s CA modulem. Přepínání mezi internetovým a hybridním režimem probíhá v menu aplikace, přičemž volba zůstane zachována i po ukončení aplikace nebo vypnutí televizoru.
 
Ke službě Skylink Live TV mají přístup všichni zákazníci satelitního vysílání Skylink. Kromě videoarchivu pořadů mohou sledovat živé vysílání až 60 kanálů, z toho 33 v HD kvalitě. Dostupný počet kanálů se liší podle předplaceného pragmovaného balíčku. Pokud nejste zákazníky Skylink, můžete si aplikaci vyzkoušet po dobu 30 dnů zdarma. Společnost M7 Group dodává, že počet podporovaných chytrých televizorů bude v budoucnu dále růst. V současné době údajně probíhají jednání s dalšími významnými značkami.
 
Zdroj: Tisková zpráva


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Samsung chce nalákat zákazníky. V létě vrací za nákup tisíce korun Samsung chce nalákat zákazníky. V létě vrací za nákup tisíce korun
Společnost Samsung spustila letní akci, díky které lze získat bonus ve výši až 50 tisíc korun. Zároveň pořádá cestovatelskou soutěž o zajímavé slevy a poukaz na ubytování v hodnotě tří tisíc korun.
Dnes, inzerce, PR článek
Strong C620: další cenově dostupná 4K LCD TV na českém trhu Strong C620: další cenově dostupná 4K LCD TV na českém trhu
Na český trh nedávno dorazila novinka od značky Strong pro méně náročné diváky. Řada LCD TV, která zatím obsahuje jediný model 50UC6203, slibuje solidní obrazovou kvalitou, moderní design a podporu aplikací za rozumnou cenu.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
Nový soundbar LG GX byl navržen nejen pro OLED TV Nový soundbar LG GX byl navržen nejen pro OLED TV
LG přidalo do své nabídky další soundbar a tentokrát s ním potěší především majitele 65" GX OLED TV. Soundbar lze ovšem kombinovat i s jinými televizory. Ve výbavě nalezneme Dolby Atmos, DTS:X nebo několik možností připojení.
Včera, aktualita, Jáchym Šlik
MicroLED TV od Samsungu se možná zpozdí. Dočkáme se letos? MicroLED TV od Samsungu se možná zpozdí. Dočkáme se letos?
Zdá se, že kvůli komplikacím se microLED TV od Samsungu možná nedostanou na trh v roce 2020, jak výrobce předpokládal. Objevují se totiž chyby při výrobě i vysoká cena. Samsung ovšem zůstává optimistický.
11.7.2020, aktualita, Jáchym Šlik
Streamovací služba Quibi moc nezaujala: 92 % z prvních uživatelů odešlo Streamovací služba Quibi moc nezaujala: 92 % z prvních uživatelů odešlo
Streamovací služba Quibi své uživatele příliš nezaujala. Nabídla působivé 3měsíční zkušební období, nicméně podle průzkumů to vypadá, že z prvních uživatelů si ji předplatilo jen pouhých 8 %. To je o něco horší výsledek, než je standard.
10.7.2020, aktualita, Milan Šurkala