Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Rozcházení zvuku a obrazu u Experta

dostas (11)|15.2.2006 23:58
ten starý známy problém :-( nahrávám do MPG 2 na kartě Leadtek Winfast Expert, na sestavě Athlon 2000+, 256MB RAM, Geforce 4 ve windows mi běží jenom ty nejnutněší věci a přesto při nahrávání mi roste geometrickou řadou
posunutí obrazu se zvukem ... vím že už se to tady několikrát řešilo ale nějak si nemohu uvědomit čím to je a jak to řešit děkuji za rady jsem začátečník a nikdo učený z nebe nespadl :-)

Btw.: mám verzi PVR - 3.0.10.51

ještě bych ocenil kdyby někdo napsal jak se to dá optimálně nastavit nějak nerozumím všem těm kodekům co tam jsou.... díky
ODSakEda (2278)|16.2.2006 01:04
dostas master stream na audio! Jo máš vůbec PCI zvukovku, nebo jen na desce?!... S tím bejvá problém! Stíhá ti s rezervou CPU?!!!
Saxel (2279)|16.2.2006 07:57
dostas
Áááá ... další nešťastník. Trochu teorie, proč k tomu může docházet dal dohromady Mike a je zde: https://www.tvfreak.cz/framerate-a-synchronizace-zvuku-a-videa/1240. Problém zatím nelze řešit nastavením ovladačů ani SW pro řízení karty (dle mého názoru). Nezbývá než opravit až výsledný Mpeg-2. To znamená nejprve oddělit audio od videa (demultiplex), audio upravit (stlačit/roztáhnout v čase) a dále buďto znovu spojit s videem (multiplex) nebo nechat oddělené pro další zpracování (střih, příprava DVD).
Další možností jak to řešit, je zkusit jinou zvukovou kartu. Pokud bude mít v pořádku časování (řídící krystal), nebude se audio rozjíždět.

P.S. pro příště doporučuji lépe volit název tématu.
Fantas! (3016)|16.2.2006 08:59
dostas