hkpavel
|
3.4.201317:46
Společnost Freesat výpověděla cca 120 instalačním a prodejním firmám smlouvy. Bohužel nikdo z nich své finanční prostředky už neuvidí. Je to skvělá práce, kterou odvádí p.Magnusen, Kraval a spol. Nejsou schopni zajistit servis a ani případnou výměnu zařízení.
Ještě před dvěmi lety jste si mohli nechat osobně výměnit vadný kus za funkční. Nyní i po 14 dnech jste bez boxu a čumíte do blba-
Platit poplatky za takové čumění tak místo koukat na Anipal Planet si zajdem do zoologické. Je tam slušnější zvěř než u Freesatu
Odpovědět0 0
Věra Kropačová
|
4.1.201315:31
Všem uchazečům o práci, dejte si pozor na pana Alexandra Pačese. Najímá si lidi na propagaci firmy freeSAT a uzavírání smluv, a za provedenou práci nezaplatí. Nebere telefony, neodpovídá na e-maily a ani na SMSky.
Odpovědět0 0
Pavel Matiášek
|
17.12.201213:05
Už 2 měsíce se snažím jim vše vrátit,nedaří se,prostě firma na baterky,jenom od začátku lžou.
Odpovědět0 0
hečková jana
|
12.6.201315:08
prosím napíšete mi jak dosahnout aby jsem neměla s routo fírmou nic společného naslibujou hory doly za 199kč ale nakonec platím 599kč a pokud chci ukončit smlouvu jen pokud zaplatím popaetek 3000kč
Odpovědět0 0
Jaroslav Ingr
|
11.11.201211:23
podepsání smlouvy s touto splolečnostíbyl můj životní omyl,jejich technik zeslovy zadvě hodiny Vám to naskočil naskočil do auta.Po dvou týdnech marného telefonování jsem to vzdal ,právníkovi nehal napsat odstoupení od smlouvy.
Odpovědět0 0
davidF
|
22.2.20123:16
Co jsem si všiml tak sice freesat má bohotou nabídku TV prográmů, ale vysílání je v horší kvalitě - něco jako Digi TV, takže ba full HD fakt hnus, zlatý O2 TV.
Odpovědět0 0
Pavlína Kavková
|
11.1.20129:18
Vše, co je v článku uvedeno, zní opradu božsky. Neznalý zákazník se rozplývá blahem. Tady ale jedna konkrétní zkušenost: na obrazovce TV chybová hláška zkontrolujte svoji kartu. podle návodu udělám vše, co je třeba jako první pomoc. Nepomohlo. volám, nejde se dovolat. Hlásím přes kontaktní formulář, nikdo se neozývá. Nechávám vzkaz na záznamníku. Ozývá se lhostejný ženský hlsa. Reklamace zatím neumíme, snad v únoru (TV signál nejde od 26.12.2011!). Přečtu si podmínky firmy k dodávaným službám - výměnu zařízení za funkční provedeme bez zbytečných odkladů. A už je mně jasno. Takže zajdu bez zbytečných odkladů (na tento terminus technicus mám dolišné měřítko) kouopi set top box a pokojovou anténu a přeladím. Nicméně platit nefunkční službu musím dál! Něco jako hrubé porušení smluvních podmínek si sama na sebe firma v podmínkách dodávky svých služeb samozřejmě nenastavila. Takže zákazníku, mlč, plať a neotravuj. Že nedostáváš za svoje peníze co máš, je naprosto marginální záležitost.
Odpovědět0 0