„Televize Public si vytvořila po dobu svého dosavadního vysílání dobré povědomí u diváků i inzerentů. Jsme si ale vědomi toho, že aktuální situace na trhu potřebuje něco více, než je stávající programové schéma naší televize. Proto jsme se po dlouhých jednáních domluvili na spojení TV Public s nově připravovaným televizním kanálem, který bych prozatím ráda ponechala v anonymitě. To s sebou přináší pochopitelně také úpravu obsahu a zaměření televize. Diváky však na druhou stranu mohu uklidnit, že své stávající nejoblíbenější pořady uvidí po modernizaci jejich pojetí v novém vysílání i nadále.“ řekla výkonná ředitelka TV Public Renata Pešková.
Televize Public se v návaznosti na připravované změny chystá upravit také svůj korporátní design. V důsledku postupného přechodu na nový projekt pak může dojít k dílčím kontinuálním změnám ve vysílacím schématu, názvu on-air kampaní a také distribučních cest. O těchto úpravách bude média i diváky v předstihu informovat.
Zdroj: TV Public