"I když jsou krabicová média na ústupu, určitě s nimi není konec," řekl analytik Mai Hoang ze společnosti Futuresource. "Krabicová média stále hrají významnou roli v rámci celkových tržeb. Příjmy z digitálních a fyzických médií v roce 2014 podle našich odhadů celkem dosáhnou 112 miliard dolarů." Hoang dodal, že za tři roky bude většina videa stále distribuována pomocí fyzických nosičů, z nichž bude 50% tvořit Blu-ray (v roce 2010 měl Blu-ray pouze 13% podíl). "Půjčování filmů na DVD a Blu-ray je globálně stále velmi oblíbené, i když popularita velmi závisí na jednotlivých regionech."

I když je Blu-ray stále populárnější, zcela jistě to nevyrovná propad DVD, a tak bude v budoucnu tržby táhnout především digitální obsah. "Ve Spojených státech lidé v minulém roce shlédli okolo 400 miliard videí na službách jako YouTube nebo Hulu," říká Hoang, "uživatelé se však dívají především na bezplatná videa." Podle Futuresource se budou v následujících letech do Asie a Evropy rozšiřovat placené služby s digitálním videem. Ty už nyní mají velký podíl na trhu v USA.
Zdroj: Cdrinfo.com

I když je Blu-ray stále populárnější, zcela jistě to nevyrovná propad DVD, a tak bude v budoucnu tržby táhnout především digitální obsah. "Ve Spojených státech lidé v minulém roce shlédli okolo 400 miliard videí na službách jako YouTube nebo Hulu," říká Hoang, "uživatelé se však dívají především na bezplatná videa." Podle Futuresource se budou v následujících letech do Asie a Evropy rozšiřovat placené služby s digitálním videem. Ty už nyní mají velký podíl na trhu v USA.
Zdroj: Cdrinfo.com