LG tak útočí na Samsung, který na trhu 3D televizorů vede a snaží se nabízet svůj alternativní formát pro zobrazování trojrozměrného videa společnosti Sony. Šéf LG Display Kwon Young-soo tento týden oznámil, že jeho společnost technologii FPR nabídla několika velkým výrobcům televizorů a Sony opravdu reálně zvažuje, že ji ve svých zařízeních použije. Až doposud japonský výrobce u svých 3D TV používal aktivní technologii. Od uvedení technologie FPR na trhu v Pekingu v lednu v prosinci minulého roku již LG uzavřel smlouvy o jejím používání s velkými světovými výrobci jakou jsou Vizio, Toshiba, Philips a čínské firmy Hisense, Haier nebo Skyworth.

Všechny tyto firmy budou vyrábět a propagovat 3D LCD televizory s technologií FPR již v tomto roce. LG tvrdí, že technologie FPR nabízí kvalitnější obraz, který je šetrnější k očím a navíc umožňuje využití polarizovaných 3D brýlí, které jsou mnohem dostupnější a jejich nošení pohodlnější, než 3D brýle pro aktivní 3D technologii. LG v současné době stále ještě vyrábí a prodává 3D televizory postavené na konkurenční technologii ASG, avšak v prvním čtvrtletí tohoto roku chce představit celou řadu 3D TV postavených na FPR.
Zdroj:
HDTVTest