Recenze  |  Aktuality  |  Články
Bleskovky  |  Doporučení  |  Diskuze
Audio a domácí kina
Kamery
Multimediální centra
Projektory
Streaming videa
Televize
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Google News  |   Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie  |   Svět mobilně
27.8.2012, Jan Vítek, aktualita
Před necelým měsícem Český telekomunikační úřad informoval o vyšetřování zavedení servisních poplatků u služeb Skylink a CS Link, na což nyní reaguje jejich provozovatel tiskovou zprávou upravující podmínky. Posuďte sami, co nabízí...
Vlasta P. | 27.6.201312:35
Skylink v poslední době naštval hodně lidí, taky se už na ně na www.hromadnezaloby.cz jedna taková hromadná žaloba chystá...
Odpovědět0  0
Moosi | 31.1.201313:47
Šla jsem do Skylink jen díky programu Fashion Tv a za dva měsíce program zmizel s tím, že se skylink se nedomluvil smluvně s Fashion Tv na podmínkách! Vyhodila jsem zbytečně 8000 Kč za satelit na své provozovně v salonu.
Klient počítá s programy, které uvádí v tabulkách a kdykoliv se jim zlíbí můžou je bohužel odstranit bez ohlášení z nabídky.
Je to klamání spotřebitele, když nevydají předem hlášení, že se chystají změny ve vyloučení některých stanic a hlavně !!!!
A pro mě vyhozených 8000 Kč.
Odpovědět0  0
Tomáš.... | 6.12.201215:47
Je to přímo katastrofa.
Člověk investuje za nový satelitní přijímač 4.000Kč a novou kartu výměna Skylink 600kč ale na dotazy nikdo nebere telefon volal jsem 3x po 10minutách!!!Na email také nikdo neodpovídá a technik, který mi dělal při první registrace , mi řekl že min. do vánoc nemá čas.
Tak teď opravdu nevím na co se budeme doma dívat a to jsme investovali 4.600Kč.
To že si tuto službu zpoplatnili mi nevadí, ale když už za to člověk platí, tak by měli zákazníkovi poskytnout dostatečný servis!!!
Člověk má zaplaceno , ale programy nefungují, protože technikovi se nechce a na firmě Skylink telefon nikdo nebere a odpovědi na email nikdo nereaguje.
A to jsem dnes volal 3x po 10min v samoobsluze a stálo mě to dalších 150Kč, ale nic jsem nevyřešil.....
Odpovědět0  0
Michal* | 13.11.20128:39
Zkouším zasílat dotazy na Skylink prostřednictvím jejich formuláře v zákaznické zóně ­(i formou mailu­), ale cca po 14 dnech mi ještě nebyli schopni odpovědět!
Odpovědět0  0
EEva | 19.10.201220:00
Po 2,5 letech, chtějí opět něco platit, nestačí jim za jakou částku si člověk satelitní vysílání pořídí a dnes nám to vypli a jde zatím jen čt1. Čakám, kdy to vypnou taky. Vypíná to jako houby po dešti, pěkně postupně. Potom si ten talíř vystavím do vitríny. Koupím setobox a ať se jdou vycpat. Ještě, že jsme nezrušili antény.
Odpovědět0  0
Hrochondra (1) | 28.8.201210:21
Tímto nás chtějí nalákat na výměnu! Poplatek 29,­-kč však nebude do budoucna stačit! Odhlásím tedy placení koncesionářského poplatku a budu bez TV. Pokud nás bude dost , tak se třeba něco změní .
Odpovědět1  1
__Pavel | 28.8.20129:00
Je sice hezké, že to Skylink uvedl v novinkách na svých stránkách a píše se o tom tady i jinde, ale v pdf dokumenech o akcích na výměnu karet Skylink a CSlink, na které jsou odkazy přímo z jejich hlavní stránky ­(AKCE vyměnte si starou kartu včas ... + Pro zákazníky CSlinku možnost přechodu ...­) je stále datum jen do 31.8.
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.