Sdružení Expert Elektro očekává kvůli olympiádě 20% nárůst prodeje televizí
30.7.2008, Jan Vítek, aktualita
Nákupní sdružení Expert Elektro podle svých statistik předpovídá, že očekávaná olympiáda v Pekingu zvedne prodeje televizorů až o 20 procent. V expertních prodejnách přitom již v období Euro 2008 došlo v porovnání s předešlým rokem ke zvýšení počtu prodaných televizorů až o 36 %.
„Lidé obměňují staré přístroje za televizory s plochou obrazovkou. Významné sportovní svátky k tomuto trendu přispívají. V době olympiády očekáváme spíše menší nárůst prodeje. To se však může změnit v závislosti na úspěchu našich olympioniků,“ uvádí Peter Weiss, jednatel Expert Elektro a dodává: „Vyšší podíl na celkovém prodaném počtu mají LCD a plazmové televizory. Levnější CRT televizory si naši zákazníci pořizují často jako druhou televizi například do ložnice či kuchyně.“
K nejprodávanějším značkám pak patřily Samsung, Philips, Sony, Sharp a vlastní značka Expert Elektro - ECG. Nejoblíbenější úhlopříčka byla 32".
Zdroj: TZ Expert Elektro
K nejprodávanějším značkám pak patřily Samsung, Philips, Sony, Sharp a vlastní značka Expert Elektro - ECG. Nejoblíbenější úhlopříčka byla 32".
Zdroj: TZ Expert Elektro