V roce 2010 přišlo na trh nesčetné množství televizorů s podporou stereoskopického zobrazování. Relativně chudá však zůstala nabídka 3D filmů a her, které by zákazníky přiměli ke koupi 3D TV přijímačů. Výrobci v letošním očekávají výrazné zlepšení nabídky 3D nosičů, které by jim mělo přinést také větší objemy prodejů zařízení podporujících 3D zobrazování.

Samsung, který prodal v roce 2010 dva miliony kusů 3D TV, je odhodlán letošní odbyt zpětinásobit na 10 milionů kusů. LG chce přinést na trh více modelů televizorů s podporou 3D a to i v nižších cenových kategoriích, čímž by rádo oslovilo doposud váhající zákazníky. Tento záměr by měl naplnit cíl prodeje ve výši 5 milionů kusů 3D TV.

Zatím není jasné, zda tyto vysoké ambice producentů elektroniky vychází z reálných odhadů zvýšené poptávky uživatelů po 3D technologiích, nebo jde spíše o to, že podpora 3D zobrazování proniká do cenově dostupnějších modelů TV přijímačů, které si jejich majitelé nebudou primárně pořizovat kvůli této funkci, ale zkrátka nebudou mít na výběr alternativní model bez podpory 3D.
Zdroj: Flatpanels HD

Samsung, který prodal v roce 2010 dva miliony kusů 3D TV, je odhodlán letošní odbyt zpětinásobit na 10 milionů kusů. LG chce přinést na trh více modelů televizorů s podporou 3D a to i v nižších cenových kategoriích, čímž by rádo oslovilo doposud váhající zákazníky. Tento záměr by měl naplnit cíl prodeje ve výši 5 milionů kusů 3D TV.

Zatím není jasné, zda tyto vysoké ambice producentů elektroniky vychází z reálných odhadů zvýšené poptávky uživatelů po 3D technologiích, nebo jde spíše o to, že podpora 3D zobrazování proniká do cenově dostupnějších modelů TV přijímačů, které si jejich majitelé nebudou primárně pořizovat kvůli této funkci, ale zkrátka nebudou mít na výběr alternativní model bez podpory 3D.
Zdroj: Flatpanels HD