Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Audio a domácí kina
Kamery
Multimediální centra
Projektory
Streaming videa
Televize
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně  |  Svět audia

Počet prodaných 3D TV v roce 2011 vzroste o téměř 500%

, , aktualita
Počet prodaných 3D TV v roce 2011 vzroste o téměř 500%
Podle nové studie analytické společnosti iSuppli vzroste v tomto roce počet prodaných 3D televizorů o 463%. Nová zařízení se schopností zobrazovat 3D obraz si tak domů přinese 23.4 milionů uživatelů.
Počet prodaných 3D TV v roce 2011 vzroste o téměř 500%
Další nárůst počtu prodaných televizí se schopností trojrozměrného obrazu se pak očekává na rok 2012, kdy se údajně prodá 54.2 milionů zařízení, tedy o 132% více, než v tomto roce. Stomilionový milník pak prodej 3D TV překoná v roce 2014 (a o rok později se podle predikce iSuppli prodá 159.2 milionů těchto televizorů). "Jednotliví výrobci televizorů mění poté, co uživatelé 3D TV v roce 2010 příliš vřele nepřijali kvůli ceně a malému množství dostupného obsahu, své strategie," řekl Riddhi Patel z iSuppli. "V tomto roce budou firmy 3D propagovat ne jako technologii, kterou si každý prostě musí koupit, ale jako dosažitelnou technologii z budoucnosti, podobně jako tomu bylo dříve u internetu." Podle Patela se výrobci budou snažit zákazníky přesvědčit, že televizory zakoupené nyní nebudou muset dlouho měnit.


Aby byli uživatelé k nákupu TV ještě více motivováni, jednotlivé společnosti snižují ceny svých 3D televizorů - v USA jejich průměrná cena v březnu klesla o téměř deset procent. V Severní Americe a Západní Evropě se navíc rozmáhají televizní kanály, které nabízejí 3D obsah. Jen v druhé polovině uplynulého roku se jich objevilo více než osm desítek. A tento rok se chystá spuštění dalších stanic. Podle iSuppli se také očekává představení menších 3D TV, například s úhlopříčkou 32 palců. Mezi nejpopulárnější 3D TV v tomto roce budou patřit zařízení s úhlopříčkou mezi 40 a 41 palci.

Zdroj: CDRinfo.com