Stále častěji se tak objevuje v nákupních centrech i veřejnch prostranstvích, kde slouží k zobrazování aktuálních informacích. Panasonic nabízí modely plazmových panelů v rozměrovém rozpětí od 42 do 103 palců.

Data zveřejněná za první čtvrtletí roku 2008 (leden – březen) ukazují, že vedoucí postavení společnosti Panasonic v oblasti panelů pro profesionální využití zůstalo zachováno. segmentu plochých panelů s úhlopříčkou větší než 40 palců (plazmových i LCD) disponuje Panasonic tržním podílem 25 procent (nejbližší konkurent má jen 16%), a v segmentu profesionálních plazmových panelů drží Panasonic dokonce 48% (nejbližší konkurent má jen 15%). Zpráva však neuvádí, o jakého konkurenta se konkrétně jedná, ani žádné bližší detaily. Přesto jako ilustrační náhled na situaci je fakt o podílu dostačující. U nás je například tento panel s úhlopříčkou 261 cm k vidění ve studiu ČT.
Zdroj: TZ Panasonic

Data zveřejněná za první čtvrtletí roku 2008 (leden – březen) ukazují, že vedoucí postavení společnosti Panasonic v oblasti panelů pro profesionální využití zůstalo zachováno. segmentu plochých panelů s úhlopříčkou větší než 40 palců (plazmových i LCD) disponuje Panasonic tržním podílem 25 procent (nejbližší konkurent má jen 16%), a v segmentu profesionálních plazmových panelů drží Panasonic dokonce 48% (nejbližší konkurent má jen 15%). Zpráva však neuvádí, o jakého konkurenta se konkrétně jedná, ani žádné bližší detaily. Přesto jako ilustrační náhled na situaci je fakt o podílu dostačující. U nás je například tento panel s úhlopříčkou 261 cm k vidění ve studiu ČT.
Zdroj: TZ Panasonic