Komentáře od PetrP7
že v 8K budou ­(pokud vůbec někdy­) k dispozici hlavně ty největší kraviny, kde majitelé 8K TV budou ona***at, jak úžasně jim ta TV zobrazuje. To stejné se děje pokaždé, při každé změně formátu obrazu či zvuku, a pokaždé u obsahu, který by mě nezajímal, ani kdyby byl ve 20K ... :­-P Pokud je film obrazově zajímavý, jdu na něj holt do Světozoru. Pokud jde hlavně o děj anebo film u nás neběží anebo jsem ho prošvihnul, stačí mi holt HD­/FHD doma.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
začalY !!!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
aby za to dobrovolně vydal jedinou korunu??
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Úkol zněl jasně. | od: PetrP7  26.3.201914:43
... nejlépe vybavenou televizi na trhu s podporou posledních technologií, která nepřehraje půlku z testovacích souborů a nepřečte ani blbý .srt titulky... :­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(1)
Je to k pláči ... | od: PetrP7  12.2.201914:58
... po revoluci jsem v Philips prodával dokonce ještě i HiFi komponenty a reprosoustavy. A starší lidé nazývali rádio, bez ohledu na značku, ­"philipska­" ... Takhle dopadla jedna ze základních firem počátků rozhlasu, která autorádio nabízela už v roce 1937. :­-­(­((
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Už se nemůžu dočkat... | od: PetrP7  20.5.20148:35
...až uvidím tisíckrát omleté reprízy ČT, staré Silvestry a snad i Neváhej a toč!, vše přepočítané do 4K....:­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Pí a jeho život | od: PetrP7  6.2.20149:32
No tak zrovna tohle nesmyslné ­"veledílo­" jsem vypnul cca po 20 minutách... a byl jsem rád, že jswm neutrácel za lístky ­(pro moralisty: do kina chodím i 2x týdně a řádně platím, naposledy včera :­-P­). Se 4K se obávám, že to bude jako se 3D: čím masovější kravina, tím větší pravděpodobnost, že bude na 3D....
Další věc je barevná hloubka u 4K, kde výrobci raději mlčí, protože není moc čím se chlubit...masy slyší na ­"rozlišení­", i u mobilů, tak jim ho dáme...:­-­(­((
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Philips je bohužel už jen | od: PetrP7  13.1.20147:07
prázdná skořápka.... prošustrovali co mohli a značku zašmelili do Číny..:­-­(­((
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
3D obsah | od: PetrP7  2.12.201114:17
Když pominu dokumenty a třeba Pina 3D, nevyplatí se 3D Tv ani zadarmo. A ta Pina 3D v kině zase byla v úúúúúúúúúúúúplně jiném rozlišení...:­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
na Japonském trhu | od: PetrP7  31.3.201110:16
správně ­"na japonském trhu­"...;­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
To sice zní hezky, ve finále se ale ­"certifikátem­" pyšní i takové křápy, že člověk hned pochopí, o co zde SKUTEČNĚ běží: a sice o to, vydojit z výrobců poplatky za právo honosit se logem THX. A výrobcům adekvátně jde o to, oblbnout zákazníka přístrojem se ­"zaručeným­" filmovým zvukem. Schválně si všimněte, kolik kategorií bylo vytvořeno, aby se pokryly opravdu všechny připadající v úvahu. Přitom v takovém autě se o HiFi, natož ­"kině­", dá mluvit opravdu jen v přeneseném slova smyslu ­(tím netvrdím, že nejsou kvalitně hrající systémy, jen se prostě jedná o dobrý systém do auta a ne o nějakou vysokou věrnost­).
Btw., v pražských kinech včetně multikin mi přijde zvuk OPRAVDU kvalitní a nepřebasovaný tak akorát v MATu a Světozoru...;­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Nojo, jenže zase nesplní všechny požadavky... bohužel mi stále jako nejuniverzálnější řešení přijde HTPC nebo něco na ten způsob, kde si třeba můžu i vybrat podle svých požadavků kvalitní zvukovou kartu...;­-­) A DVD + CD v době TB HDD a rychlého internetu...? Už skoro ani nic nevypaluji, jen známým...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Možná to platí o Palace Cinemas... zajdi do Světozoru, do MATu...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Možná nějaké multikino s přehulenými basy. Stačí ale zajít do Světozoru na projekci 4K a ani obraz ani zvuk se bohužel srovnat nedají, a že mám setsakra dobrou sestavu...
Další věc je, že tzv. ­"THX certifikace­" je ze všeho nejvíc marketing a tahání peněz z výrobců. Schválně se podívejte, kolik křápů je takto ­"certifikováno­"... Na tzv. domácí kino stačí i 2 kanály, pokud ovšem hrají v celém pásmu. Jenže většina sestav tak zdaleka nehraje, a to ani vícekanálových. Duní a řinčí, to jo...:­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
LED TV jsou normální LCD... | od: PetrP7  7.3.201111:01
To je tu sice zmíněno, ale všichni moji známí jsou tak zpitomělí z reklamy, že si myslí, že LED TV je zcela jiná technologie. Navíc se výrobci naučili na konstrukci LED TV šetřit a flákat to tak jako pokaždé, když se něco trochu rozběhne... takže podsvitové LED jsou jen po obvodu a rovnoměrnost podsvícení i se světlovody často nedosahuje rovnoměrnosti podsvícení klasické konstrukce...:­-P
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
HTPC | od: PetrP7  25.2.201116:37
Nedá mi to... zde http:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-9EA69CC2943FF8A6C125783800707AF2.html můžete vidět, že komplet HTPC nemusí být až tak drahý. Navíc lze ušetřit za některé věci, které už třeba máte... nebo koupit třeba jinou skříň... a taky boxee v ceně nemá HDD! A možnosti HTPC jsou úplně jinde, než tahle hračka...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
..."nízkou" spotřebu 11 W | od: PetrP7  25.2.201116:25
Která ovšem v denním součtu vydá za méně používanou rychlovarnou konvici... 264 Wh ­/ den kWh ­/ 4 dny 8­-O mi tedy málo nepřijde. A trafo místo pulsního zdroje, dnes? O úchylném designu nemluvě...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
měli asi tyto společnosti | od: PetrP7  3.2.20119:59
mělY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Takovou ­"limitovanou­" edici si může koupit leda někdo s limitovaným YQ...;­)­))
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
viz http:­/­/www.audiotrak.net­/products­/prodigyhd2­/ která umožňuje i výměnu původních OZ NE5532 za lepší ­(já jsem použil Burr­-Brown OPA2134­) a vytvořit z ní Audiotrak Prodigy HD2 Gold Sound Card viz http:­/­/ixbtlabs.com­/articles2­/multimedia­/prodigy­-hd2­-gold­-page1.html...
Zvuk je excelentní, a to vím, o čem mluvím...;)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Výška pokuty je k smíchu... | od: PetrP7  14.9.201010:50
:­-DDDDDDDDDDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
...prej ­"speciální obsah­".... Jj, newspeak rulez!!!
:­-DDDDDDDDDDDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
...budou šťastní majitelé civět s otevřenou papulou... a co teď s 3D TV, Mařko...???...:­-DDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Ale tvrdit, že 1080p je skoro stejné, to bych si tedy nedovolil. Rozdíl vidí každý, kdo má FULL HD. Jiná věc je, že se v tomto formátu prostě živě nesnímá, takže není o čem mluvit...
Olympiádu až tak nesleduji, ale třeba zlatou Sáblíkovou jsem viděl a opravdu byla kvalita obrazu oproti SD někde zcela jinde.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
s tím úžasným nativním rozlišením a převzatými zavěry z JůTůb na Nově...:­-DDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Ať mě někdo probere, ale nepočítá se snad u takového TV, že bude k něčemu, co ty formáty umí, připojený??? Že asi nebude hrát z flešky? Proč dublovat něco, co stačí 1x 8­-O
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
...takhle to řeším HTPC...;­-D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
v českých titulkách | od: PetrP7  18.1.20109:29
??? obávám se, že titulek není rodu ženského... :­-DDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Mně osobně tedy pro potěchu stačí šplouchání vody způsobené ­(některými­) pěknými ženskými těly...;­-D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: UHD | od: PetrP7  9.11.200911:20
Jasně, v profesionální praxi to nikdo zpochybňovat nebude. Článek ale vypadá, že hovoří spíše o ­"spotřebce­"....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
UHD nabo MHD, to je jedno... | od: PetrP7  9.11.20099:02
Cílem není něco zlepšit, ale odsunout v očích zákazníka to nové a dobré do pozice jakoby už zastaralého. Aby se HW co nejvíce točil. FULL HD přitom na doma zcela stačí.
Doufám, že ­"úžasný­" standard stihne ­"úspěch­" takového SACD ­(Super Audio CD­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: nastavení tv | od: PetrP7  14.9.200923:51
Přím v testu ještě asi nebyla, ale zkuste prozatím podle tohoto odkazu... http:­/­/www.hdtvtest.co.uk­/news­/samsung­-ue40b7020­-settings­-20090522149.htm
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: gamut by mohl byt sirsi?! | od: PetrP7  14.9.200923:46
Vy jste mi nějakej chytrej... Tak si to přečtěte tady, v Anglii jsou asi slepí;­-D http:­/­/www.hdtvtest.co.uk­/Samsung­-LE40A656­/Conclusion.htm Nekoupil jsem zdaleka první věc, co mi ­"padla pod ruku­", dokonce nebyla v žádné akci.
Na fotky mám jinak panel EIZO, jenže ten je zas nevhodný na TV a video;­-­) Televize na tohle Z PRINCIPU určená není. Ale jestli mi nevěříte, klidně Vám Samsung předvedu v 1080p. A píše se ­"zkalibrovat­", je to změna stavu...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: nastavení tv | od: PetrP7  14.9.200922:54
To je tedy odpověď jak hrom... Mám LE40A656 a obraz je super právě proto, že jsem ho nastavil dle anglické recenze ­(kde bylo na závěr podrobné nastavení uvedeno­). Jinak bez přístrojů a zdroje signálu není prakticky možnost přístroj ­"od boku­" nastavit, je tam odhadem dobrých 50 položek... Kamarád má Samsung podsvícený LED, teoreticky lepší ­- teď typ nevím, ale právě kvůli nezkalibrování je zatím obraz pod psa. Dobře to píše níže kolega Olexa.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: ceny | od: PetrP7  22.7.200916:45
No teda pro spoustu lidí je i 52­" hodně... Mám 42­" FULL HD Samsung? a stačí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Z LED??? | od: PetrP7  21.7.200911:22
Snad S, proboha!!!
Sharp a nové televize s LED podsvícením!!!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Pinnacle | od: PetrP7  6.3.200914:56
Vážení, shrnu ­- li svoje zkušenosti, tak je závěr jasný: komu jde o 100% funkčnost, ať si postaví HTPC klidně s integrovanou HD grafikou, používá XP SP3 a žádný haldy tzv. ­"kodeků­", ale zásadně jen ffdshow ­(pak hraju přes WMP11, nebo VLC ­- ten ffdshow ani nepotřebuje, ale obraz je lepší ve WMP... Zato překóduje vše do plnýho formátu;­-D­). Nic víc jsem nepotřeboval.
Pracovní PC mám jiný. Věřte, že to je lepší, než řešení bambiliónů konfliktů SW i HW... A cena za vše na úrovni lepšího PVR.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Nenainstaluju | od: PetrP7  5.3.200912:46
Nechápu proč??? Mně doma fachčí v poho i s jejich trochu nafouklým SW. Dokonce Nova HD.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Nenainstaluju | od: PetrP7  5.3.200912:43
Souhlasím, pro laiky možná... Jenže HTPC s kartou používám i na web, hraní pořadů z iVysílání Čt ­(super služba!!!­) a případné zpracování nahraných pořadů... a na to je zase PVR poněkud neohrabaný.
Při rozumném HW a nastavení power managementu už PC tolik nežere...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Nenainstaluju | od: PetrP7  5.3.200912:03
No, to je taky řešení; ale odmítám sponzorovat ČEZ., abych nechával běžet komp zbůhdarma.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Nenainstaluju | od: PetrP7  4.3.200914:27
Chodí mi OK s http:­/­/www.gigabyte.cz­/products­/mb­/specs­/ga­-ma78gm­-s2h_11.html Na Tvém místě bych zresetoval CMOS a pak to řešil dál. Ani ve správci HW není nic vidět???
Jinak EXAC helpline funguje suprově, klidně se na ně spolehni. Držím palce. V nejhorším mi napiš.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Hibernace? | od: PetrP7  24.2.200914:32
Na verzi nesejde. Řeším to razantně: na HTPC žádní uživatelé nejsou, páč HTPC je jen na multimédia, a ne na práci a maily. Kvůli tomu jsem ho taky stavěl. Tím jsem se taky zbavil HW i SW konfliktů, páč je nainstalováno jen to nezbytně nutné a taky vše vcelku pokojně funguje. Kdo si myslí, že to je luxus, tak není. Cena je zhruba na úrovni komerčního PVR s DVD, ale možnosti mnohem větší.
Na práci mám starší PC s P4 a stačí. Hry nehraju;D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Zkušenosti s tímto tunerem | od: PetrP7  5.12.200816:05
???
Pinnacle 310i vstup i FM rádio má... Název programu z EPG uloží do názvu souboru třeba Technisat ­(mám na druhém PC ­- ­"pracovním­"), ale ta zase neumí probudit PC a nemá videovstup a FM rádio...Jinak vážení, a to platí asi pro všechny značky karet: mám pocit, že DVBT PCI karty jsou nejlepší do HTPC. Pokud se jedná o PC i na práci, tak je v něm bambilion jiných aplikací a dochází ke konfliktům. Já mám na HTPC opravdu minimální nutnou instalaci ­(WXPSP3 + pár dalších věcí­) zaměřenou na zvuk a video a víceméně mi to chodí bez konfliktů...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
No jo,
ovšem ­"kvalitní zobrazení, BenQ se navíc povedlo minimalizovat duhový efekt na minimum­" souvisí právě s tím. Čím více prvků objektivu ­(a zoomování s tím souvisí docela zásadně­), tím více nedokonalostí je pak potřeba řešit... Hodně ­"zoomovatelné­" objektivy jsou z principu složitější a tím mají i větší optické vady, než srovnatelné jednodušší. Optické vady nikdy zcela nezmizí, jen se více či méně projevují.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
No pokud už kino, tak si raději zajdu do MATu http:­/­/www.matstudio.cz­/index.phtml?section_id=50,54 na ­"čerstvou­" kopii, kde si můžu navíc do sálu vzít výbornej Bernard a zvuk tam není přehuhňanej jak v multiplexu ­(naposled Tobruk­). ­"Kino­" doma je jak vzít lahváč z lednice a tvářit se, že jsem v hospodě... Dobrý na věci, který už neběží ­/ neběžely, nebo je člověk vidí poikstý.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
No oukej, ale to už je poněkud ­(finančně­) mimo mísu problematiky článku. Já holt zatím takovej projektor neviděl, aby se mi obraz líbil a btw., 3m nebo 30m, rozlišení je furt stejný ­- tak si sednu blíž... Jasně ale, že Vaši 3m projekci může sledovat v poho 10 lidí;­-D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: A co rozlišení? | od: PetrP7  28.11.200813:45
Jsem docela technicky nadanej, ale není mi jasný, kterak souvisí systém přenosu barevné informace PAL ­(Phase­-Alternate Line­) a technologie zobrazení ­(LCD vs. plazma­). Vždy záleží na procesorech televize, nebo karty v HTPC, které přepočítávají obraz, jak si s úkolem poradí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Plátno je pochopitelně základ. Ale ještě jsem ze ­"zaplatitelného­" projektoru KVALITNÍ A BAREVNĚ VĚRNÝ full HD obraz neviděl. A 50k, to jsou už 2 slušný LCD­/plazmy;D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
To snad vidí, kdo má oči. Na první pohled ­"bomba­", na další to s ­"high end­" obrazem má máloco společného. A to nemluvím o těch hrůzách, co projektory se větlem vykonávají;D
Do zasedačky super, ale domů leda diaprojektor;D a pořádnou LCD­/plazmu full HD.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
s hdguru souhlas, ale s rozlišením to není pravda, páč TV nekupuješ na 2 roky. A pixely z 2,5m na 40­'­' full HD nevidím, na HD ready jo;DDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: LED podsvícení | od: PetrP7  28.11.200810:05
No jasně, proto je lepší mít LCD se sklem, pak je po problému. Jen bacha na odlesky, totéž se týká ale i plazmy.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Spotřeba Plazma X LCD | od: PetrP7  28.11.200810:02
"na jeho LCD nás po několika minutách rozbolely oči­"... no o tom to je, mně taky!!! Jenže, pak jsem LCD přenastavil, a je to o něčem jiném. Ne tak prvoplánově efektní na vystavení v krámě, ale 100x přirozenější. A věřte mi, jako fotograf jsem na neutrální podání háklivej...;DDD
Tím ovšem vůbec netvrdím, že LCD je lepší, než plazma, každej ať se rozhodne sám.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Spotřeba Plazma X LCD | od: PetrP7  28.11.20089:58
Panasonic jsou pěkný, ale na mě už moc velký a hmotný;D ­- a ­"ostrý obraz plný barev­" nemusí znamenat přirozený.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Napsal jsem PO KALIBRACI ­- viz nastavení z testu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Vyvoj LCD | od: PetrP7  27.11.200814:04
No, bylo by to fajn, jenže, aspoň zatím, je to asi něco za něco, viz třeba test zde: http:­/­/www.hdtvtest.co.uk­/news­/index.php?s=LE40A786
Co se kontrastu týče, to není vše; navíc mám někdy dojem, že DVB­-T vysílání má tak 5:1 ;­-DDD Na mém Samsungu mám při filmech i TV jas na 3 až 5 z 10, takže honba za kontrastem není evidentně to nejzásadnější. Hlavní jsou neutrální barvy a přirozené podání pleťových odstínů. Bohužel, to v krámě člověk nevykouká, vše je tam přepálené, a tak musí věřit lidem, kteří si s tím mohou v testech vyhrát.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Typ má být správně Samsung LE40A656, už to okno nedpisu ­"nevzalo­"...;­-DDD
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
a vůbec nelituji ­(provozuji s HTPC­). Po kalibraci viz test http:­/­/www.hdtvtest.co.uk­/Samsung­-LE40A656­/ ­(na webu cca 23000Kč­), barvy neutrální, spotřeba +­/­-70W. Co se rozmazaného puku týče: bohužel, full HD LCD ještě neznamená HDTV, páč v multiplexu ČT je díky nacpaným 5 stanicím rozlišení mnohem horší, než na CRT. Ovšem platí to i o ostatních DVB­-T stanicích. To ovšem není chyba přístroje, ale zvoleného systému a ekonomie provozu.
Jinak autorovi doporučuji, aby si články nechal zredigovat a vyčistit od hrubek v češtině i jiných niance­(!!!­) má být nuance! Co se týče projektorů VŠECH systémů: 2m úhlopříčka je hezká, ale o věrnosti barev a HD rozlišení zde nemůže být ani řeč. A to nemluvím o stárnutí, nákladech apod.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Oprava | od: PetrP7  20.10.200814:58
...­"To v podstatě umožňuje dosáhnout toho, kvůli čemu byly tyto disky vůbec vyvinuty ­- tedy podstatně vyšší rychlost čtení a zvýšení kapacity, protože je v důsledku toho vzdálenost datové vrstvy od laserové diody menší­".... To je sice asi taky pravda, ale hlavně díky kratší vlnové délce jsou čitelné pity kratší a stopy blíže u sebe, takže se dá na disk víc nacpat;D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)