Němci nemají zájem o 3D, zajímá je úhlopříčka a kvalita obrazu
13.8.2011, Martin Stančík, aktualita
Němečtí zákazníci podle nového průzkumu společnosti DisplaySearch při koupi nových televizorů upřednostňují kvalitu obrazu a velikost displeje před novými funkcemi, 3D a připojením k internetu.
Tyto nové technologie jsou pro Němce relativně nevýznamné - prioritou zůstává, aby měl televizor plochý displej s co největší úhlopříčkou a kvalitou obrazu. Alespoň to uvádí nová studie s názvem Global TV Replacement. I když to nevypadá, že by německé kupující zajímal třetí rozměr a další pokročilé technologie, vypadá to, že obecně nové televize Němci rádi mají - tržby nových HDTV jsou u našich sousedů na rekordní úrovni, v minulém roce zaznamenaly 24.4% nárůst.

V nejnovějším průzkumu pouze méně než jedno procento dotázaných citovalo 3D jako hlavní důvod, proč si pořídili novou televizi. A stejně tak to je i s připojením k internetu - i to jmenovalo jako hlavní důvod upgradu TV také necelé 1 % uživatelů. Je však třeba říci, že konkrétní důvody pořízení nové TV se liší region od regionu, například v Asii kladou spotřebitelé na 3D a další nové technologie mnohem větší důraz.
Zdroj: HDTVTest

V nejnovějším průzkumu pouze méně než jedno procento dotázaných citovalo 3D jako hlavní důvod, proč si pořídili novou televizi. A stejně tak to je i s připojením k internetu - i to jmenovalo jako hlavní důvod upgradu TV také necelé 1 % uživatelů. Je však třeba říci, že konkrétní důvody pořízení nové TV se liší region od regionu, například v Asii kladou spotřebitelé na 3D a další nové technologie mnohem větší důraz.
Zdroj: HDTVTest