HDMI Consortium spouští marketingový program pro své produkty
12.5.2011, Martin Stančík, aktualita
HDMI Licensing, firma zodpovědná za licencování High-Definition Multimedia Interface (HDMI) včera spustila marketingový program HDMI Associate, který bude oficiálně podporovat společnosti, jež prodávají produkty s HDMI.
Jednotlivé společnosti budou mít možnost od nynějška na své produkty umisťovat logo HDMI Associate, takže zákazníci budou moci jednoduše rozpoznat licencovaná zařízení, která plně splňují specifikace HDMI. "S tím, jak se na trhu prodává stále více a více produktů s HDMI má zákazník na výběr řadu možností," řekla Charlene Wanová, ředitelka marketingu v HDMI Licensing. "Není však vždy snadné rozpoznat, který produkt byl plně testovám a vyhovuje specifikaci HDMI."
Roční členství v programu Associate Member, díky kterému bude společnost moci používat logo HDMI Associate, přijde na - pro velké výrobce elektroniky bezvýznamných - 3000 dolarů (cca 50 000 Kč). Jména členů, kteří budou navíc mít možnost spolupracovat na marketingu s HDMI Consorcium (například na TechZone na veletrhu CES 2012), budou také vyvěšena na webové stránce www.hdmi.org. Více informací o programu HDMI Associate Member se můžete dočíst zde.
Zdroj: Cdrinfo.com
Roční členství v programu Associate Member, díky kterému bude společnost moci používat logo HDMI Associate, přijde na - pro velké výrobce elektroniky bezvýznamných - 3000 dolarů (cca 50 000 Kč). Jména členů, kteří budou navíc mít možnost spolupracovat na marketingu s HDMI Consorcium (například na TechZone na veletrhu CES 2012), budou také vyvěšena na webové stránce www.hdmi.org. Více informací o programu HDMI Associate Member se můžete dočíst zde.
Zdroj: Cdrinfo.com