Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Prosim o radu pred kupov WinFast TV 2000XP EXPERT

majko_pe (37)|17.11.2006 18:07
Dobry den,
viem, ze je tu o tejto karte popisane viac ako dost, ale chcel by som poprosit o par rad pred jej kupov. Hlavne coho sa mam vyvarovat. Som len laik, preto z toho co som precital mi nie su jasne niektore veci.
1) spravne zapojit kablik do integrovanej zvukovky
2) mam pouzit ovladace z CD alebo mam stiahnut najnovsie z netu? Aku verziu?
3) Taka ista otazka k softwaru...je nejaka preferovana verzia?
4) Najdolezitejsie nastavenia pre spravny chod karty, kedze karta sa bude vyuzivat hlavne ako FM a co sa tyka TV je pre mna len dolezite aby som naladil programy, zoradil ich podla potreby a to je vsetko.

Dakujem velmi pekne za rady.
Ivo Mašek (10205)|17.11.2006 18:17
Pro začátek mrkni sem:
http://masek.webzdarma.cz/tvexpert.html
majko_pe (37)|17.11.2006 18:26
to uz citam asi 4 hodiny...a 2 hodiny jednotlive prispevky. Da sa povedat, ze celkom som to uz pochopil, ale proste potreboval by som to vysvetlit po lopate. Myslim, ze som niekde cital, ze ty tu kartu mas, takze asi si ten spravny clovek pre mna :-D. Kartu nechcem vyuzivat profesionalne...ako som pisal, ide mi len o to, aby som mohol ulozit 10 FM a 22 TV stanic v urcenom poradi a to je v podstate vsetko.
miesto, kam pripojit ten kablik na dosku som uz nasiel....co sa tyka ovladacov - z toho som uplny magor. Mozes poradit nejaku overenu verziu? A nejake zakladne info o nastaveni normy.
Vopred dakujem za rady
Ivo Mašek (10205)|17.11.2006 18:57
Ověřený software:
aplikace: 3.0.10.20
drivery: 5.13.1.3310
Tento software patří k sobě. Nedávat k aplikaci jiný driver a naopak.
U tohoto ovladače nemusíš používat pro přepínání norem PAL_BG / DK tlačítko "A". Ale zvolíš si normu PAL_BK.