Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie
Strana 1 z 3 123 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 40

Téma: Jak dát nové titulky do stávajícího orig. DVD?

Je tu pořád Avatar uživatele stani
    Registrace
    Feb 2006

Zdravím,

předesílám, že v tomto jsem absolutní laik, dělám to poprvé.

Jde mi v podstatě o toto: mám originál DVD z USA s ang. titulky. Jedna známá nyní celý film přeložila do češtiny a vytvořila titulky nové(má už v tom praxi)a poslala mi je emailem.

Myslel jsem si, že DVD stáhnu na disk a ty angl. nahradím těmi českými(nebo ty české "přidám do struktury") a znovu vypalím a je to hotovo... Nevím, zda to nebylo naivní, ale asi ano...

Film jsem stáhnul na disk pomocí DVD Schrinku a nyní koukám, že tam žádný soubor v *srt(v tomto formátu to známá vytvořila) není. Jsou tam pouze soubory *BUP, *IFO a *VOB . Ty soubory jsem prohlížel Poznámkovým blokem(jako ten *srt) ale ty angl. titulky nemohu v žádném souboru nalézt...

Poradí prosím někdo (laikovi) jak záměr co nejjednodušeji provést?...

díkes
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu pravidelně Avatar uživatele Nasty_tvf
    Registrace
    Feb 2007

Bez komplet nového authoringu DVD to nepude, bude to chtít demuxovat video, audio, případně původní titulky a pak to zase složit něčím dohromady (+ přidat nové titule) do nových *VOBů.
    Programů pro to jsou mraky, od free po drahý, návodů na to taky, takže nelze poradit v pár větách jednoho příspěvku. Pokud vládneš aspoň v základu si přečíst anglicky, tak dobrý výchozí bod pro hledání rozumů je www.videohelp.com

Registrace
    Feb 2006

aaa kruci!

Registrace
    Feb 2007

nebo pro začátek může být jednodušší cesta převést film do Divx/Xvidu a titulky v *srt k tomu umí dneska zobrazit kdejaký přehrávač.