Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jak dát nové titulky do stávajícího orig. DVD?

stani (1647)|14.9.2006 20:36
Zdravím,

předesílám, že v tomto jsem absolutní laik, dělám to poprvé.

Jde mi v podstatě o toto: mám originál DVD z USA s ang. titulky. Jedna známá nyní celý film přeložila do češtiny a vytvořila titulky nové(má už v tom praxi)a poslala mi je emailem.

Myslel jsem si, že DVD stáhnu na disk a ty angl. nahradím těmi českými(nebo ty české "přidám do struktury") a znovu vypalím a je to hotovo... Nevím, zda to nebylo naivní, ale asi ano...

Film jsem stáhnul na disk pomocí DVD Schrinku a nyní koukám, že tam žádný soubor v *srt(v tomto formátu to známá vytvořila) není. Jsou tam pouze soubory *BUP, *IFO a *VOB . Ty soubory jsem prohlížel Poznámkovým blokem(jako ten *srt) ale ty angl. titulky nemohu v žádném souboru nalézt...

Poradí prosím někdo (laikovi) jak záměr co nejjednodušeji provést?...

díkes
Nasty_tvf (568)|14.9.2006 20:49
Bez komplet nového authoringu DVD to nepude, bude to chtít demuxovat video, audio, případně původní titulky a pak to zase složit něčím dohromady (+ přidat nové titule) do nových *VOBů.
Programů pro to jsou mraky, od free po drahý, návodů na to taky, takže nelze poradit v pár větách jednoho příspěvku. Pokud vládneš aspoň v základu si přečíst anglicky, tak dobrý výchozí bod pro hledání rozumů je http://www.videohelp.com
stani (1647)|14.9.2006 21:02
aaa kruci! 9-) :-((( :OO
Nasty_tvf (568)|14.9.2006 21:14
nebo pro začátek může být jednodušší cesta převést film do Divx/Xvidu a titulky v *srt k tomu umí dneska zobrazit kdejaký přehrávač.