Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Žádný signál?

Drakeus (3)|4.9.2006 18:16
Dobry den,
predem chci upozornit ,ze jsem v tomhle uplny laik. :-(

Po dukladnem procteni fora,jsem se rozhodl koupit DVB-t tuner od technisatu AS2...Instalace take probehla bez sebemensich problemu,ale Setup4PC ani DVB viewer mi nenajde vubec zadny signal.Proste Network:NO INFORMATION..Signal quality 0%:Out of lock.Pritom signal by tu mel byt stopro (par lidi v ulici chyta bez problemu)..tudiz nevite v cem je problem?
Jo antenu mam teda jen pokojovou (take od technisatu TT1).
Foolproof (2713)|4.9.2006 18:49
Asi v tom signálu. :-D
Nasty_tvf (568)|4.9.2006 18:54
no když vyloučíme možnost, že tam na tu anténu nic nechytíš, tak zbývá ještě zkusit vrazit mezi kartu a anténu nějaký ten oddělovač, protože z karty leze napětí a nějak se to s anténou šlusuje, či co, nevím, jak to vlastně je doopravdy, ale nedávno jsem si opět vyzkoušel na vlastní (kamarádovu) kůži, že to s pokojovou Technisat anténou jinak nešlo. Osvědčilo se i http://www.omko.cz/?kod=APPREDOCH
MaG (28)|4.9.2006 19:01
Jo tohle je problém, který půjde odstranit. Ale jestli máš pokojovku tak to bude u tebe jinak než u mně. Ten oddělovač to bude asi to pravé.
Já měl stejný problém a ukázalo se, jak sem se na webu dočet, že šlo o to, že jsem to rozbočoval a měl to zastrčené v TV. Když sem vyndal kabely z rozbočovače a napojil PC napřímo, signál se chytl, ale byl slabší. Pak sem to zastrčil zpět do TV a ejhle signál byl 100 % :)
Drakeus (3)|4.9.2006 19:32
Diky moc za rady....zkusim teda zitra koupit nejakou tu prepetovou ochranu 9-) .
exTNT (1421)|4.9.2006 21:14
Máš pro začátek zkusit kus drátu... :-E
Drakeus (3)|4.9.2006 21:38
[quote=exTNT]Máš pro začátek zkusit kus drátu... :-E[/quote]