Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Export videa - Premiere pro 7

Wellbloud (4)|2.9.2006 08:29
Dobrý den, v digitálním videu jsem úplný amatér.V premiéře pro jsem si sestříhal a upravil nějaké video s digitálního foťáku, vložil jsem do něj i fotky a hudbu.Při exportu jsem narazil na problém: soubory avi jsou nesnesitelně veliké (při 3 minutách klidně i nad 1 GB. Dočetl jsem se, že v Premieře 6 se dá vyexportovat timeline do Virtualdubu a zde to uložit s normální velikostí.Jenomže v Premiéře pro 7 jsem tuto možnost nikde neobjevil. Pak že se dá exportovat do DV AVI, ale tam je nějaký problém s prokládáním (pruhy přes obraz) a já chi video používat jen v počítači jako avi.Navíc ani nevim kde ten export přes to DV AVI nastavit.

Nevysvětlil by jste mi to někdo nějak po lopatě? Děkuji
Modena (1706)|2.9.2006 10:04
[quote=Wellbloud]Dobrý den, v digitálním videu jsem úplný amatér.V premiéře pro jsem si sestříhal a upravil nějaké video s digitálního foťáku, vložil jsem do něj i fotky a hudbu.Při exportu jsem narazil na problém: soubory avi jsou nesnesitelně veliké (při 3 minutách klidně i nad 1 GB. Dočetl jsem se, že v Premieře 6 se dá vyexportovat timeline do Virtualdubu a zde to uložit s normální velikostí.Jenomže v Premiéře pro 7 jsem tuto možnost nikde neobjevil. Pak že se dá exportovat do DV AVI, ale tam je nějaký problém s prokládáním (pruhy přes obraz) a já chi video používat jen v počítači jako avi.Navíc ani nevim kde ten export přes to DV AVI nastavit.

Nevysvětlil by jste mi to někdo nějak po lopatě? Děkuji[/quote]
To po nás chceš, abychom Ti přeložili user manual ? :-I
File/Export/Movie - tam si nastav na záložce Settings, jaké to Avíčko má být ! :-R
Wellbloud (4)|2.9.2006 11:37
tak to je mi jasný, ale když si dám právě to DV AVI, tak mi nepřijde, že by se velikost nějak zmenšila.