Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

jaký DVD přehrávač?

Horymir (9)|24.8.2006 11:05
Zdravím Vás,
omlouvám se předem, že zakládám tohle dá se říci hodně frekventované téma. Ale potřebuji poradit jaký DVD přehrávač koupit, jelikož jsem poměrně laik.
Osobně potom co jsem prosurfoval web se mi zamlouvá jak funkčně tak cenově Cyberhome 635 nebo taky někdo doporučuje Sigmatek XM-400 PRO nebo Sigmatek XM-600 PRO. Proto mě zajímá zda by jste mi ho doporučili nebo zda mi řeknete "tohle raději ne, protože ....." "spíš si kup tohle protože ....".
Velice rád bych využil Vašich znalostí a zkušeností a koupil dobře.
Jde mi o to, aby to četlo kromě DVD i všemožný formáty i divx a jiné formáty co se normálně pouštějí na PC a četlo to i titulky, bylo to na ovládání pochopitelný i pro přítelkyni, atd. Prostě hledám něco co bude umět všechno a bude to za normální cenu :)

Velice děkuji všem co mi zde poradí.
Horymir (9)|24.8.2006 12:02
No jo na to jsem se díval, ale to mi nedá odpověd na to na co jsem se ptal :-( bohužel. Proto jsem založil tohle auditko. Rád bych znal osobní zkušenosti uživatelů a doporučení do čeho jít. Protože to že někde někdo napíš jeden příspěvek např "jdi do Oravy" nebo tak mi bohužel nestačí, protože jinde se zas dočtu že jinýmu uživateli se to seká a reklamoval to.
VlaDamorava (466)|24.8.2006 13:06
Tak potom jedine zadat firmě provedení statistického průzkumu v rozsahu alespoň 500 uživatelů (aby to bylo dostatečně průkazné) na určitý typ přehrávače. Jinak se asi nerozhodneš! Vždy se najde někdo, komu ten ktorý typ přehrávače blbne (může to být rukama) a dalším to jede bez problémů. Kolik myslíš, že bude odpovědí na tvůj dotaz, aby jsi si mohl udělat obrázek o určitém přehrávači.
Proto musíš prolézat i jiné topic-i!! :-?
VlaDamorava (466)|24.8.2006 13:30