Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Obecně o LCD

JaneCk (1)|1.6.2006 14:14
Zdravím Vás všechny.
Chci se zeptat, jsem absolutní laik a chtěl bych si pořídit LCD. Ale z těch informací mi jde hlava kolem. Za TV bych dal tak do 35 tis. Uvažoval jsem prozatím o Hyundai myslím Q320. Na této značce mi nijak nezáleží, chci se zeptat, jestli už mám chtít TV s digit. tunerem, ikdyž jej teď ještě nevyužiju, jak je to s tím rozlišením, které rozlišení by měla zvládat a tak. Popřípadně na co si ještě dát pozor.
Díky za případné odpovědi.
JaneCk
Dawe (19)|2.6.2006 17:57
Nemá nekdo prosím časopis Home Cinema 1/06? je v něm test 32" LCD televizorů. :-)
stayman (12393)|3.6.2006 01:56
Tie su ti nanic, sleduj 37" a viac s 1920x1080 :-D
Dawe (19)|3.6.2006 09:23
[quote=StayMan by €RikŁ€]Tie su ti nanic, sleduj 37" a viac s 1920x1080 :-D[/quote]

copak kradu? 9-) 9-)
Nehodlám dávat takový peníze do nečeho, na co budu koukat max 3x do týdne
Milosbb (889)|3.6.2006 10:20
Kúpiť v dnešnej dobe LCD je totálna blbosť. Jednak nemajú plné HD rozlíšenie a na druhej strane nebeží HD vysielanie, tak neviem na čo vám to vlastne je, keďže klasický analog vyzerá na LCD ako olejomalba so 17. storočia. Každý, kto nemá viac ako tri dioptrie by to mal v elektro predajniach vidieť.
Takisto Blu-Ray a HD-DVD sa neustále odkladá, prvé filmy budú pravdepodobne zas bez dabingu ako to bolo v prípade DVD, takže využitie LCD bude reálne tak o dva tri roky.
Cena LCD je dnes príliš vysoká, ale ak chcete tak kupujte, niekto im ten vývoj musí zaplatiť a o dva-tri roky si ich už my ostatní kúpime na reálne použitie a za slušné ceny :-D .

--------------
Dawe (19)|3.6.2006 11:25