Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jak velký je rozdíl v kvalitě záznamu u DV a DVD kamer?

woland (305)|5.5.2006 10:35
Dobrý den jsem začátečník. Ctěl jsem se zeptat v jakém rozlišení umějí ukládat kamery se záznamem na (mini)DVD ? A dále v jakém formátu je možno uložit záznam v jejvyšším rozlišení z např.tříčipové DV kamery do počítače pro další zpracování. Zřejmě AVI? A jaký nejlepší finální sestřih a v jakém rozlišení tak mohu získat? Bude možno v budoucnu takový záznam přetáhnout do např. HD mpeg4? A v jaké kvalitě jej může zobrazovací panel s vysokým rozlišením předvést? (Chápu že v HD to asi nebude). Děkuji za odpověď a omlouvám se odborníkům které mé laické otázky pobouřily. Děkuji. Woland
Fantas! (3016)|5.5.2006 11:12
Rozdil jsem videl docela velky. Nelibi se mi podani barev a detaily. Videl jsem ale jen DVD HDD kameru JVC. Rozhodne bych do ni nesel . Lepsi volbou je DV kamera uz jen proto, ze se s tim zaznamem da pracovat po klicovych snimcich!
clee (6592)|5.5.2006 11:24
ktery sou u dv vsechny, kdezto u mpeg2 ibp kazdej 12tej (az 15tej zavisi na enkoderu)
Krtek (1279)|6.5.2006 09:38
DVD kamera má význam pouze tehdy, pokud chceš točit na hotovo bez možnosti střihu. Jinak je to o ničem. Osobně bych ji nechtěl ani zadarmo... Už jen proto, že kóduje v reálném čase.
stayman (12393)|6.5.2006 10:02
[quote=Krtek]Už jen proto, že kóduje v reálném čase.[/quote]

Toto je hlavyn dovod kvoli comu? A ako inac si si to predstavoval? Ze natocis a zanam ti vylezie az zajtra? :OO
Krtek (1279)|6.5.2006 23:48
[quote=StayMan by €RikŁ€][quote=Krtek]Už jen proto, že kóduje v reálném čase.[/quote]

Toto je hlavyn dovod kvoli comu? A ako inac si si to predstavoval? Ze natocis a zanam ti vylezie az zajtra? :OO[/quote]