Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Problém s půlsnímky ve scénách

Nostradam (210)|31.3.2006 22:58
Zdravím a mám velkou prosbu.
Právě dokončuji ve Vegasu projekt v délce 55 minut, který spěchá a dost jsem si s ním vyhrál. Bohužel se stalo, co jsem nechtěl. Základní nastavení celého projektu jsem měl spodní půlsnímek první. Při kliknutí na vlastnosti eventů byl uveden jako 1. vrchní snímek. Projekt jsem hodil zpět do DV .avi. Poté výsledné .avi zpět do Vegasu a render do .mpg (bottom field first), ale ouha, ve výsledku se mi některé části filmu, samozřejmě při pohybu, třepou, což je problémem pořadí půlsnímků. Zjistil jsem, že v původním projektu jsem vlastně používal fotografie s pohybem v 3D a při kliknutí na Vlastnosti je u nich nastaveno None Progresive a zadal jsem pouze omezit blikot prokládání a právě v těchto místech při renderu do .mpg dochází k třepání. Zkoušel jsem ve Vegasu s již reenkódovaným .avi různé věci co do nastavení, ale bohužel při provedeném střihu nejde pouze u problémových opětovně vytvořených eventů změnit pořadí půlsnímků. Vlastně jde, ale automaticky se změní pořadí půlsnímků na eventech, které jsou v .mpg v pohodě a naopak ty by byly problémové. Zkusil jsem proto udělat opětovný střih a u problémových částí zadat omezit blikot prokládání a jedině v tomto případě je to v pořádku. Proto prosím o radu, jak z toho ven, či stačí použít poslední způsob, který jsem uváděl, ale aby to nemělo vliv na přehrávání v TV. Díky.
stayman (12393)|1.4.2006 12:58
Co je zdrojove video? Tak prepni poradie v jeho vlastnostiach (nie projectu a ani exportu)...
Nostradam (210)|1.4.2006 18:33