Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Stáhnutí videa pro úpravu v PC

hape (5)|18.3.2006 13:26
Chtěl bych se zeptat, jelikož jsem v tomto směru začátečník, jaký je postup při stahování videa z kamery miniDV do PC pro jeho další zpracování. Prosil bych "polopatě" neboli pro blbého :-))).Popřípadě prosím jaké programy jsou pro editaci nejlepší. Děkuji za jakékoliv info.
vlada (3470)|18.3.2006 13:42
hape (5)|18.3.2006 14:15
Dík za odkaz.
Modena (1706)|18.3.2006 14:45
vlada
Ty se rád škrábeš pravou rukou za levým uchem ? :-?
Napočítal jsem bezmála 12 free rádobysoftů, včetně "nezbytného" :-E VirtualDubu - tos mu to studium usnadnil . . . 9-)
Takhle ňák si představuju návod na sestrojení kapesní jaderné bomby pro negramotného fanatického šíitu ! :-I
stayman (12393)|18.3.2006 19:25
[quote=Modena]vlada
Ty se rád škrábeš pravou rukou za levým uchem ? :-?[/quote]

Myslim ze on to dokaze aj lavou nohou :-D
vlada (3470)|19.3.2006 19:50
[quote=Modena]vlada
Ty se rád škrábeš pravou rukou za levým uchem ? :-?
Napočítal jsem bezmála 12 free rádobysoftů, včetně "nezbytného" :-E VirtualDubu - tos mu to studium usnadnil . . . 9-)
[/quote]

Celý ten článek je o jednom programu - WinDV. Ostatní je zmíněno pouze navrch. Není to návod stylu JAK, ale PROČ.

Některý lidi třeba zajímá, proč je v autě převodovka a jak funguje. Z těch se potom můžou stát dobrý řidičí. Potom jsou lidi, který akorát ví, kde je volant a kam se leje benzín. Sice dojedou s kloboukem na hlavě až do hypermarketu a zpátky, ale dobrý řidičí z nich nikdy nebudou.
Modena (1706)|19.3.2006 20:14
vlada