Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Nějaká grafika VIA/S3G KM/400

Pears (1027)|27.11.2005 19:36
Zastavila me kamoska, ze detem nejak zlobi PC a jestli bych se na to neprisel podivat. Ze prej jim nevyjizdi mechanika nebo co.
1) Stavil jsem se a mechanika (CD-RW) opravdu nekdy vyjela a nekdy ne. Rikal jsem si, ze bude asi povytazeny kabel od napajeni. Kabely byly OK a mechanika furt blbla. Mimojine vydavala pri cteni CDcka priserne zvuky. Ma odslouzino sve a dam jim radeji moji Sonku.
To, ale neni vse. Kdyz jsem jim ukazal, tu kouzelnou direcku do ktere se strka spendlik nebo neco a mechanika vyjede bylo po problemu a zdali se vsichni stastny.
2) Kluka napadlo, ze kdyz uz tam jsem tak ze prej mu nejdou nejaky hry (Call Of Duty1, Max Payne1 atd). Po spusteni se objevila varovna tabulka o video cards. Mrku do vlastnosti a tam jakasi VIA/S3G KM/400/KN400 Drivery tam nejaky byly. Bohuzel jsem si nestihl prohlednout uvnitr PC co to je za grafiku, ale "instinkt" mi rika, ze je integrovana na boardu, protoze jsem tam zahledl volny AGP slot. Hry na tuhle "grafarnu" asi nepojedou, ale napadlo me, ze by se dala prikoupit nejaka GF4 a soupnout ji do toho AGP.
Moje otazka zni:
Pojede to? Nebudou se tlouct navzajem ty grafiky?
Docela by se mi hodila od Vas kladna odpoved, protoze ta jejich maminka je docela kus :-) A kdyz nepujde ta grafika tak jim vnutim tu moji Sonku CD ROMku. A kdo ji to tam bude "instalovat"? JÁ!! :-E :-E
Libor (526)|27.11.2005 19:49
podle mě by to mělo jet, integrovaná grafika by měla jít vypnout v biosu, na Via čipsetech (KT600/880, navím jak na starších) zlobily někdy grafiky ATI R9600-muselo se v biosu zapnout AGP 4x a vypnout FW
clee (6592)|27.11.2005 19:49
jestli je tam integrovana grafarna tak pujde v biosu urcite vypnout, ale jinak bych se nedivil kdyby byla vrazena v pci...