Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Srovnání výsledků

Honza (12)|16.6.2004 09:38
Zdravím zachytávače!
Jsem začátečník a nebudu vás unavovat triviálními dotazy, jejichž odpovědi bych našel v historii fóra. Nenašel jsem však jednu věc: chtěl bych srovnat, jestli právě můj záznam (grabovaný, nebo po zpracování) je právě to, co se dá při daném nastavení, ev. HW dosáhnout. Mám na mysli např. 1 minutu krátkého šotu při různém rozlišení, bitrate, filtrech. Tahle oblast je hodně o subjektivním pocitu, co je "dobrá kvalita", "výrazně lepší výsledek" apod. Myslíte, že je to reálné, nebo už snad někde něco podobného je ? :-)
Díky
mirekv (7169)|16.6.2004 09:49
Budeš si to asi muset vyzkoušet sám, tady ti poradí každý něco jiného. Hlavně extrémní situace (koncert, sport. zápas, vodní hladina, klidné velké plochy...) Přeju hodně úspěchů!
Whitejoker (616)|16.6.2004 10:27
Tak, tak - je to hodně o subjektivním dojmu. Záleží to taky na čem to pak budeš prohlížet - jestli na televizi s úhlopříčkou 35 cm, nebo 150 cm...
A ta kvalita grabování bude záležet i na konkrétním kompu (odrušení apod.).
Nejlepší si nagrabovat krátké šoty (pokud možno všechny stejné - tedy z videa nebo kamery) při různých kodecích a nastavení.
Otevřít šot ve VirtualDubu a na konkrétném framu dát "kopírovat zdrojový snímek do schránky / copy source frame to clipboard".
Ze schránky to vložíš do jakéhokoliv grafického programu (třeba i malování nebo IrfanView) a obrázek uložíš na disk.
Pokud toto uděláš u všech těchto klipů u identického framu, dostaneš sérii obrázků, které pak můžeš mezi sebou porovnávat... :-E
Wj
Honza (12)|16.6.2004 10:45