Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Zapojení staršího kina - prosím o radu

Slayer-CZ (2)|24.3.2020 11:46
Ahoj. Předem upozorňuji, že jsem ohledně AV úplný laik a proto prosím o shovívavost a radu.

Pořídil jsem si starší domácí kino Philips HT3540 a řeším, jak ho co nejlépe propojit se settopboxem a TV. Jediný způsob, na který jsem přišel a který funguje, je sluchátkový výstup, kde mam spojku dvou cinchu do sebe a to je vedené do kina (červený a bílý). Lze to zapojit i nějak lépe?

Dále řeším to, že když zapnu TV, tak už od doby instalace IPTV, nedojde po zapnutí televize k zobrazení obsahu ze settopboxu, ale musím stisknout Input na ovladači k TV, pak se automaticky přehodí na HDMI1, který se sám přejmenoval na TUN1. Bez toho stisku koukám na tmavou obrazovku. Settopbox je s TV propojen přes HDMI, nic dalšího, kromě napájení, USB a RJ45 pro LAN na něm není. Po přechodu od UPC mi přijde, že hodně kanálů je v horší kvalitě, která zdaleka neodpovídá HD kvalitě, i když HD logo v rohu vidím (i to je na některých stanicích rozmazané). Obraz je jakoby místy neostrý, barvy takové vyblité. Jako dřív v dobách různých kino-ripů. Přijde mi, že provider používá vysokou kompresi, což mi přiznal, s tím, že si to řídí krabička sama a za příplatek nabídli výměnu za androidí settopbox, kde si ale nejsou jistí, že to pomůže... Schválně jsem si zkusil, po shlédnutí pořadu v TV, pustit ten samý přes stream v 720 a 1080 a bylo to nebe a dudy. Neměla by náhodou kvalita být stejná, pokud jde o nový pořad na HD kanálu? Dle providera je u nich vše v pořádku. Já ale přecházel z UPC a tam to u HD byla jiná liga. Takže teď sice platím polovinu, ale ta kvalita mi přijde proměnlivá a začíná mi to vadit.

Teď zpátky ke zvuku.

TV: 3D LED Sharp AQUOS LC-60LE652E