Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

49" Sony Bravia KD-49XE7096

DavidD476 (2)|19.3.2018 06:14
Dobrý den,
v 12/2017 jsem zakoupil tuto TV. Vše běželo v pořádku až do teď. Poslední týden některé kanály ani nenaběhnou. TV zobrazí hlášku "Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat. Prosím zkontrolujte, zda je správně zasunutý modul CA a čipová karta". Tuto hlášku nechápu, protože (co jsem vyčetl na netu), tak CA modul souvisí s příjmem programů přes satelit. Jenže já mám TV připojenou jen přes koaxiál, v paneláku na společnou anténu a přijímáme to co je běžně dostupné na digitálním vysílání. Satelit nemám. Nevíte prosím někdo co s tím? Je to na reklamaci? Je chyba v TV nebo dočasně v příjmu signálu? Nebo nějak přeci jen souvisí CA modul s příjmem DVB-T? Předesílám, že nejsem žádný odborník. Provedl jsem též tovární reset televize, bez efektu. Nahrál poslední firmware, též bez efektu.
RoPo (6061)|19.3.2018 08:33
DVB-T může využívat CA modul. To je normální avšak ne u nás v ČR (zatím). Nicméně mohlo dojít ke změně parametrů v multiplexu.

Zkus TV znovu naladit a to ručně - zadáním konkrétního kanálu či frekvence.
vivid.sk (11472)|19.3.2018 08:33
Otestuj silu/kvalitu kanalov (tych co idu), ci to nahodou nieje na limite. Mozno je len problem v kvalite prijmu. Pripadne sa spytaj susedov (nad/pod) v pripade STA.
digitivi (215)|19.3.2018 12:18
Laicky mozes:
1. TV vyskusat na inom mieste kde vies, ze je prijem na inom zariadeni bezproblemovy.
2. Zapojit na dane miesto iny TV alebo DVBT set-top-box.
3. Vymenit ucastnicku snuru veducu od zasuvky do TV.
Alebo si pozves technika s merakom, ktory zmeria signal na zasuvke a da Ti protokol z merania, ktorym mozes argumentovat ak sa v servise "zavada neprejavi".

Nefunguju ti vsetky programy (CT, Nova, Prima) alebo len niektore?