Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

CD, DVD, Blu-ray: nej vypálit projekt z Pinnacl 17 pro přehrání v dvd rekorderu

Neregistrovaný (0)|30.6.2017 07:43
Tazatel: bob

Znění dotazu: k sestřihu filmů jsem koupil Pinnacl studio17,po složení projektu z jednotlivých záběrů z kamery,jsem toto chtěl vypálit na DVD disk,vždy se to zasekne u hlášky "probíhá vytváření bitové kopie disku"čekám na další krok i 6 hod,jednou jsem to nechal celou noc,výsledek nulový.Co s tím ?Mám snad něco blbě nastaveno?Nastavil jsem EXPORT a dále DVD-nejlepší kvalita.Poradí někdo,jsem navíc velký amatér takže prosím po lopatě,zničil jsem už 20 DVD disků.Prosím o pomoc.Děkuji

Technika, které se dotaz týká: Pinnackl Studio Plus 17

DVD rekorder Panasonic DMR-EX773
RoPo (6061)|30.6.2017 08:28
Zkus: Směruj výstup do ISO souboru nebo do složky, kde se vytvoří soubory ve složce VIDEO_TS. A až ten ISO soubor nebo složku vypal normálním vypalovací programem jako DVD-Video. Je možné, že PS17 neumí dobře pracovat s tvojí vypalovačkou nebo média nejsou plně kompatibilní s tvoji vypalovačkou v dané rychlosti vypalování.

Ještě jedna věc. Video na DVD musí být jako DVD-PAL, tedy 720x576@50i.
Foolproof (2713)|1.7.2017 18:53
Nerad bych se mýlil, ale DVD rekorder Panasonic DMR-EX773 je velmi historický standalone stroj, osobně netuším, jak bych to propojil s PC a autorizačním programem. Ale samozřejmě neumím všecko.
Jak je uvedeno výše, vytvořit ISO dle normy a nahrát při přehrání pomocí HDMI, které to má, přímo z grafické karty. Klasická placka z toho však nebude, tyto stroje nahrávají jiný formát....

Nebo jsem nepochopil pojem - Technika, které se to týká.:-)
bobbobek (2)|3.7.2017 08:30