Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Vegas a obrázek s více vrstvama

Mirek_tvf (44)|2.7.2005 14:36
Zdravím,... :-)
Chtěl bych se zeptat, jestli Vegas umí pracovat s těmito obrázky (png, psd) tak, aby se dala nějaká vrstva skrýt a nebyla ve videu vidět.
Dík za rady
stayman (12393)|2.7.2005 15:13
Ak si zaciatocnik, najjednoduchsie to budes mat s filtrom ChromaKeyer a jeho kapatkom len kliknes, ktora farba sa ma spriehladnit... Samozrejme ze vie pracovat aj s maskami (a to dokonca aj pomocou Bezierovych kriviek) a aj s alfakanalom... Inak si este aj poskusaj kompozicie pomocou MakeCompositeChild vlavo od traku...
Mirek_tvf (44)|2.7.2005 15:39
No jo, jsem ve střižnách začátečník :-(
Dík, vyzkouším.
Fantas! (3016)|2.7.2005 23:41
StayMan by €RikŁ€
Jestli to nahodou nemyslel jinak..., nemyslel nahodou, ze si ten psd soubor nacte a v nem, kdyz budou treba 3 vrstvy, tak ze si jednu z nich vypne? Pokud to myslel tak, tak to vegas neumi! Zobrazi celkovou "sloucenou" fotku toho psd souboru. S touto "slouceninou", pak pracujes, jako by to byl png, bmp, jpg a pod... B-)
Mirek_tvf (44)|3.7.2005 00:06
Přesně tak jsem to myslel Fantas!i. Už jsem do rozdělil na víc obrázků.
Fantas! (3016)|3.7.2005 00:20
Mirek
jj, zatim jediny zpusob! :BB:
P.S. Ale i tak je to krasne, ze to Vegas umi zobrazit! 8-)
Tean (410)|3.7.2005 13:38
Ja vkladam do videa fotky, pracujem s alfakanalmi ale o vrstvach som nic nepocul. Mozete mi to vysvetlit? O com hovoril Stayman viem, ale vrstvy :-?
Vdaka za vysvetlenie :-)
Fantas! (3016)|4.7.2005 15:52
Tean
No napr v Photoshope je moznost vytvorit si obrazove vrstvy a ruzne je prolinat, davat je na sebe, davat jim stiny a ruzne deformace...Neni problem si treba udelat vodu, do ni si umistit nejakou postavu a jen tou postavou hybat libovolne... Je to na slozitejsi profesionalni kompozice. B-)