Tazatel: Stanislav
Znění dotazu: Po ročním provozu hlásí, že přestal pracovat-program přestal správně fungovat, syst. Windows program ukončí a oznámí vám,zda je k dispozici řešení- tato hláška se stále zobrazuje, ale nikdo mně neoznámil, zda je k dispozici řešení. Nelze nikde najít spojení na servis( e-mail)- aby poradil
CO s tím, odinstalovat a zkusit znovu nainstalovat? Nebo reklamovat?
Technika, které se dotaz týká: AverTV Volar HD PRO ( externí) v PC instalován W 7
Znění dotazu: Po ročním provozu hlásí, že přestal pracovat-program přestal správně fungovat, syst. Windows program ukončí a oznámí vám,zda je k dispozici řešení- tato hláška se stále zobrazuje, ale nikdo mně neoznámil, zda je k dispozici řešení. Nelze nikde najít spojení na servis( e-mail)- aby poradil
CO s tím, odinstalovat a zkusit znovu nainstalovat? Nebo reklamovat?
Technika, které se dotaz týká: AverTV Volar HD PRO ( externí) v PC instalován W 7
Šance, že je to porucha HW, je poměrně malá, jednotky %. Tohle nevyreklamuješ a ani Ti nepomůže podpora, velmi pravděpodobně jsi si něco doinstalovat do počítače, co Ti to shodilo. Zkus kompletně tuner odpojit, aplikaci a drivery odinstalovat, projet registry přes CCleaner, aktualizovat ovladače grafiky (z webu výrobce grafické karty, ne přes Windows) a podívej se i na web Averu a stáhni si z něj poslední drivery pro tuner.