Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

DVD Architect 3 - je nějaký (CZ) návod?

weber (47)|15.6.2005 08:52
DVD Architect 3 - je nějaký (CZ) návod?

Koupil jsem si do PC dig. satelit. kartu a chtěl bych si z nahraných videoklipů udělat nějaká DVD, na kterých bych měl menu s klipama. Mám představu: aby se klipy přehrávaly automaticky jeden za druhým, nebo jen jeden vybraný z menu. Už jsem toho tady přečetl mraky ale jsem začátečník, chci se naučit Architect už se s tím se*u přes týden a výsledek žádný. Předem velice děkuji.
PS. Klipy mám v xxx.ts, proženu je Project X ze kterýho vylezou soubory .mpa, .mpv nebo m2p, mp2.
Krtek (1279)|19.6.2005 23:58
Tak to udělej v Ulead DVD movie factory. Je to jednoduchcej program ke kterému není třeba návod.
Modena (1706)|20.6.2005 00:02
A co třeba blbý Nero Vision Express - to má asi taky každej ! :-)
Architect je pro začátečníka dost drsnej, v tom má Krtek pravdu . . . :-E
weber (47)|20.6.2005 07:34
Díky za návrhy ale už se mi začalo dařit, není to žádná sláva ale nějaký menu jsem vytvořil. Hlavně, že jsem něco funkčního vytvořil, to dodá nový impuls, už jsem ho chtěl z PC vykopnout.
Alf (888)|20.6.2005 21:25
[quote=weber]Díky za návrhy ale už se mi začalo dařit, není to žádná sláva ale nějaký menu jsem vytvořil. Hlavně, že jsem něco funkčního vytvořil, to dodá nový impuls, už jsem ho chtěl z PC vykopnout.[/quote]No neblbni, nejlepší soft na authoring chceš vyhodit?
Modena (1706)|20.6.2005 22:13
Nejlepší je Architect ? Alfe . . . 9-) :-E :-D
Alf (888)|20.6.2005 23:40
[quote=Modena]Nejlepší je Architect ? Alfe . . . 9-) :-E :-D[/quote]No, teda až po Nero Vision. Ale každému podle jeho gusta......
:-E :-E :-E
yaso (304)|21.6.2005 11:10
návod nevím, ale čeština na dvda3 už je. :-)
Fantas! (3016)|22.6.2005 22:47
Alf
:BB: Architect FOREVER!