Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Jaký způsob nakupování z e-shopu preferujete

KamilZ (10277)|30.11.2014 15:54
[QUOTE=vivid.sk;500731]hlavne si nekupuj TV z eshopu, ktory ma sidlo 300km od bydliska. Nestoji to za tie problemy.[/QUOTE]Co tím přesně myslíš? Není to už jedno? Dokonce i spousta větších eshopů hradí i nejlevnější způsob vrácení zboží zpět.
vivid.sk (11472)|30.11.2014 16:21
Pre veci tohto typu si chodim sam osobne a rovnako by som to riesil v pripade potencionalneho vratenia (ktore zial v segmente TV treba brat v uvahu). Rozhodne sa mi nechce nic niekam posielat, ani chodit na postu ci riesit nieco s kurierom.
Prave preto ten nakup z overeneho eshopu v blizkosti bydliska.
tdlmarek (1566)|30.11.2014 17:17
[QUOTE=vivid.sk;500738]Rozhodne sa mi nechce nic niekam posielat, ani chodit na postu ci riesit nieco s kurierom.[/QUOTE]
Tohle je věc dost individuální, nemyslíš?

Mě by zase nebavilo shánět někde větší auto (47"+ už do běžného osobáku jen tak nenacpeš), jezdit někam 30-50 km (vzdálenost nejbližšího města se sídlem nějakého e-shopu) a pak se tam tahat s krabicí a s někým řešit, cože vlastně chci. To je (pro mě) naopak jednodušší si od PC prostě objednat kurýra, u garáže mu předat krabici s průvodním dopisem a tím být s celou záležitostí hotov, i za cenu potenciálního rizika poškození při přepravě - ostatně takhle jsem jen za poslední 2 roky vracel dvě 50" plazmy.
vivid.sk (11472)|30.11.2014 19:30
[QUOTE=tdlmarek;500739]Tohle je věc dost individuální, nemyslíš?
[/QUOTE]
Ano, je to absolutne subjektivny nazor. Auto zhanat nemusim, nemal som problem 55" do neho vopchat (a to nemam ziadnu dodavku, obycajny kombik nizsej strednej triedy). Keby som auto nemal, asi by som to riesil inak.

[QUOTE=tdlmarek;500739] i za cenu potenciálního rizika poškození při přeprav[/QUOTE]
Tak toto by som rozhodne vysvetlovat nechcel a dotahovat sa s niekym, kto danu vec poskodil. Osobne sa da vzdy lepsie rozumne dohodnut (take su moje skusenosti). Samozrejme, to je cisto moj subjektivny nazor, ktory nemusi vyhovovat kazdemu.
RoPo (6061)|30.11.2014 23:44
Ja radeji preferuji dovoz a odvoz kuryrem i kdyz auto mam i na 65" a nemam problem i s vetsi i TV. Ale jak psal tdlmarek nemam cas a chut se otravovat s prepravou takovych baliku.

Ohledne neposkozeneho obsahu neni problem udelat a uchovat fotodokumentaci. Tu pak mohu vyuzit v pripade sporu. Nicmene zadny kuryr si nedovoli tvrdit opak. Nestalo by mu za to lhat. Jsou pojisteni. V CR to tak u vetsich znamych prepravcu je. Nekolik poskozenych TV pri prepravu jsem jiz vracel. Bez problemu.
vivid.sk (11472)|30.11.2014 23:53
[QUOTE=RoPo;500760]Nekolik poskozenych TV pri prepravu jsem jiz vracel[/QUOTE]
:D, prave o toto mi islo. Ja skratka nejako zvlast neverim, ze to niekomu v aute nahodou nejebne, pripadne sa k tovaru bude spravat lepsie ako ja sam. A potom budem spekulovat, ze preco ma nahodou prave moja TV clouding. Tak mozno aj preto.
RoPo (6061)|1.12.2014 08:16
[QUOTE=vivid.sk;500761], prave o toto mi islo.[/QUOTE]

V tomhle ti rozumím, ale opravdu v tom nevidím problém. To bys musel sám si TV dovézt přímo od výrobce, aby jsi měl jistotu "o lepším zacházení"! :-E
V ČR jsou přepravci, kteří se na přepravu TV a podobné citlivé elektroniky specializují (PPL to však není...).
Pytkin (7947)|2.12.2014 00:39
vivid : ale ved telku ti sami privezu aj odvezu .. teda aspon LG to robi .. cize je jedno , kde ju kupis .. keby som si nekupil v obchode , mohol som tu moju vratit ..
mirekv (7169)|9.1.2015 20:25
Přesně, prasknou nervy, nedivím se, dnes se uživit prací není jen tak, zažil jsem servírku, jak vylila hostovi pivo na hlavu.
puschpull (921)|17.1.2015 09:47
Ohledně nákupů přes Internet ....
Včera mi dorazily náušníky (pěnové nástavce pro in-ear sluchátka) z Číny (přes e-bay.com). Za 2$. Poštovné se neplatí, ani clo, nic takového. Za 14 dní bylo zboží doma (cca 50 Kč dle toho dnes nevýhodného kurzu dolaru). Za podobné nástavce bych u nás zaplatil 250,- Kč plus poštovné.
Z Číny jsem v posledních 2 měsících nakupoval asi 4x. Například Li-pol akumulátory typ 18650 (Panasonic 3100mAh, Protected) mě při nákupu 6 kusů přišly cca na 120,- Kč za kus. U nás v e-shopech stojí cca 450-600 Kč za kus. (kupováno na fasttech.com, ověřeno mnoha zákazníky u nás)
:-)
Ivo Mašek (10205)|17.1.2015 09:56
Ono by to samozřejmě mohlo být i tady tak levné, jako od nich. Dostával bys jejich plat a pracoval v jejich pracovních podmínkách. A to by se ti rozhodně nelíbilo.
Tahle globalizace pokroutila všechno. A mnozí si vůbec neuvědomujete, že tohle zničilo X množství firem v Evropě.
puschpull (921)|17.1.2015 10:07
a v tom případě mi vysvětli že třeba v USA, když koupím fototechniku (objektivy, fotoaparáty, doplňky ..) tak zaplatím výrazně méně (odhadem tak o 30-60%) než u nás? Nebo sportovní výbavu, nebo benzín, nebo energie do domácnosti ...
V mnoha ohledech je u nás výrazně dráže než kdekoliv jinde v Evropě. A pokud bych toto převedl na průměrné platy tady a tam, tak by to bylo ještě horší. To u nás mají obchodníci o tolik větší marže než v zahraničí, nebo i oni zakupují od výrobců dráž než ti zahraniční?
vivid.sk (11472)|17.1.2015 10:45
Je to zial tak, u nas to navysuje DPH, clo a 2 rocna zaruka. To vsetko sa musi premietnut do cien. Obvykly prepocet cien je 1$ = 1 Euro. A casto aj horsie.
tahlovej (304)|17.1.2015 10:48
Ivo to napsal správně - Číňani zkurv... celej svět!!!Co taky chceš po čínským hajzlovi,kterej vyrobí otrávené mléko a dodává ho pro děti v čínských mateřských školkách!!!
RoPo (6061)|17.1.2015 11:11
Z Ciny, z USA, Kanady a podobnych destinaci nakupuji hodne dlouho a celkem casto. A jak napsal IM je to pro Evropu zlo. Nekteri prodejci z Ciny maji i sklady v Evrope, aby zrychlili obratku zbozi. Postovne z Ciny (sem i tam v pripade reklamace) dotuje/plati vlada kvuli podpore exportu. Z USA muze byt zbozi levnejsi z duvodu konkurence a velikosti trhu v USA (mam dojem ze cca. 220mil. obyvatel). Standardni max. 6ti mesicni zaruka v USA take hraje svoje roli. Zbozi u nas oficialne nabizene je 3-6x u levny polozek drazsich z duvodu uvedenych (zajisteni zisku pokryvajici ztraty z nekvality zbozi a i nenazranpsti nekterych prodejcu), ale take v pripade vyrizovani reklamace se takove zbozi resi formou vymeny a reklamuje se Cinou pozdeji z duvodu delsi doby vyrizeni. Z vlastni zkusenosti vim, ze nekdy par dni v pripade plne refundance a v pripade vymeny - zaslani zbozi to muze byt az 60 dnu.

Jestli se schvali bezcelni dohoda o vymena zbozi s USA, ktera je v planu, tak to teprve bude pro Evropu kysela sranda!
bastlir (3245)|17.1.2015 23:05
Jelikož se mj. věnuji i modelařině, kupuji přes dx.com. Důvodem je nemožnost koupi takového zboží u nás či až na objednávku, nebo u nás je konkrétní zboží za pět tisíc a u nich za 2800,- a poštovné zdarma. Když neplatím přes PayPal, ale rovnou zaplatím kartou, pošťanda mi to do 14 dní donese. Takže není co řešit.
KamilZ (10277)|25.1.2015 03:58
Je to sice ve volných tématech, ale silně se to zvrtlo do politiky. Smazal jsem zbytek vlákna a raději zamykám, stejně to nemá vůbec nic společného s tím, na co se autor ptal.
elefant (6)|10.2.2015 22:27
Zdravas! Stal som sa majiteľom tohto kúska (UE55H7000). Najprv som tento TV chcel kúpiť cez bazár, potom mi padol do oka nový UHD HU7200 a kúpil som ho z eshopu. Prišiel mi s rozbitou obrazovkou (ten HU7200) a mesiac a pol, teda 6,5 týždňa trvalo, kým som dostal peniaze späť. Medzitým som si to pod vplyvom recenzií a rád odborníkov rozmyslel a vrátil sa ku kvalitnej FullHD H7000. Tentoraz už z kamenného obchodu, aj keď trochu drahšie.
Čo sa týka cloudingu, ja v tom problém nevidím. Stiahol som testovací kríž a cvakol to 1s ISO800
SAM_5653.JPG
peto.vac (525)|11.2.2015 12:23
Z akeho eshopu ti prisla rozbita obrazovka...???
elefant (6)|11.2.2015 15:37
Nechcem očierniť eshop, pretože nakoniec tú reklamáciu vybavili bez nejakej špekulácie, kto to rozbil atď. Akurát to trvalo dlhšie, ako by som čakal. TV išiel ich kuriérom do ich servisného strediska na posúdenie, servis vystavil dobropis. Neplatil som ani cent za dopravu.
Panel bol rozbitý akoby zvnútra smerom von. To miesto je vypuklé a nie vtlačené dovnútra. Inak, na prvej fotke je vidieť, aká je HU7200 brutálne hrubá...
02.jpg 03.jpg
elefant (6)|11.2.2015 16:29
Neviem, ako postupuje predajca v takýchto prípadoch, zrejme to posiela výrobcovi, ale ak by predsa len niekomu došla táto telka (štítok na krabici), nech to nepreberá od kuriéra...
SAM_5343.JPG
axicom (626)|11.2.2015 17:36
To nebyla ta krabice vubec poskozena? Neni mozne.
KamilZ (10277)|27.2.2015 14:23