Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 4 123 ... PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 48

Téma: Nové plátno a projektor

Nováček
    Registrace
    Nov 2014

Zdarec,
    potřeboval bych poradit s výběrem projektoru ( +-15 000,-) a plátna (+- 5000) do obýváku který se bude rekonstruovat. Plochu mám 2,7m na 2,4m a délka pokoje 6,5m, takže s manipulací není problém a zároveń se chci poradit jak daleko by měl být projektor od plátna. Jsem v tomhle úplný nováček, takže budu rád za každou radu. Další otázka je, bude k tomu připojen satelit,xbox a repro ale budu to přepínat i na televizi, takže jak mohu vyřešit abych vždy když budu chtít přepnout z projektoru na televizi nemusel přepojovat všechny kable. Děkuji
    Odpovídat lze po přihlášení

Je tu pořád Avatar uživatele RoPo
    Registrace
    Feb 2007

Projektor od platna byva podle typu a pozadovane uhlopricky 3-5m. Projdi zde informace kolem projektoru. Najdes to. Vypisovat sem to opet nebudu.

Je tu občas
    Registrace
    Mar 2008

Jak k tomu budes pripojovat repro? asi te nemine koupe receiveru, kam nastrkas vsechny zdroje a pak bude muset mit 2 vystupy do projektoru a do televize. Taky jsem koukal, ze existuji i nejaky hdmi slucovace/rozbocovace na dalkovy, ale nevim, jak to funguje. Ja to mam tak, ze na televizi mam jen digital, do projektoru pres receiver mam satelit a PS4, kterej stridam s multimedialnim centrem. Kdyz chci mmc, tak musim prepojit kabely s PS4.

Jinak jak psal ropo, vzdalenost od platna ti dela uhlopricku, takze projektor budes mit daleko podle platna. Je to stejny jako promitacka. Vybirej podle tohodle projectorcentral.com

Nováček
    Registrace
    Nov 2014