Televize Samsung UE46F8000ST a UE46F7000ST a připojení k internetu
Dobrý den,
mám jeden problém s televizemi SAMSUNG UE46F8000ST a UE46F7000ST. Obě televize mám připojené k internetu. Jednu TV přes kabel a jednu přes WIFI. Obě TV se mi po asi 2 hodinách sledování zaseknou a buď se samovolně vypnou nebo restartují. Měl jsem zde technika ze Samsungu, který zkoušel vyměnit základní desku na jedné z nich, ale bohužel je to stejné. Když jsem zkusil internet odpojit, tak se mi za 14 dní žádný problém nevyskytl. V samsungu mi řekli, že problém musí být na straně poskytovatele internetu, kde mi zase tvrdí, že vše je v pořádku. Mám router TP link TL-WR841ND.
Pokud by měl někdo podobnou zkušenost nebo by věděl, jak tento problém vyřešit, tak budu jenom rád :)
Předem děkuji za rady :)
mám jeden problém s televizemi SAMSUNG UE46F8000ST a UE46F7000ST. Obě televize mám připojené k internetu. Jednu TV přes kabel a jednu přes WIFI. Obě TV se mi po asi 2 hodinách sledování zaseknou a buď se samovolně vypnou nebo restartují. Měl jsem zde technika ze Samsungu, který zkoušel vyměnit základní desku na jedné z nich, ale bohužel je to stejné. Když jsem zkusil internet odpojit, tak se mi za 14 dní žádný problém nevyskytl. V samsungu mi řekli, že problém musí být na straně poskytovatele internetu, kde mi zase tvrdí, že vše je v pořádku. Mám router TP link TL-WR841ND.
Pokud by měl někdo podobnou zkušenost nebo by věděl, jak tento problém vyřešit, tak budu jenom rád :)
Předem děkuji za rady :)
I kdyby byl nějaký problém v routeru, tak by rozhodně TV neměla takto reagovat. Spíš to vidím na problém firmware TV pro "specifickém provozu uživatele". Šlapat tedy dále na Samsung.
Přímo jsem ji připojit nezkoušel. Jen doplním, že kromě routeru mám ještě switch, ale to si myslím nebude nějaká zásadní změna
Toto může způsobovat router nebo jeho firmware. Máš možnost si někde půjčit jiný router? Jenom ne TP-Link.