Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Internetová TV přes webový prohlížeč ve smart TV - reálné?

Rakub (4)|17.3.2014 21:24
Dobrý den,

předesílám, že jsem úplný amatér, vymyslel jsem si jednu věc, která se mi zdála jednoduchá, ale mám nyní obavu, že není reálná:

Chceme sledovat přes internet televizi (O Globo), což oni umožňují za poplatek. Uvádějí tyto požadavky (přeloženo přes google):

musíte mít následující software / zástrčka ins installed počítači: For Windows - Player 11 nebo vyšší ) Internet Explorer 8 - nebo vyšší (a jeho kompatibilní) nebo MozillaFirefox 3.5 nebo vyšší nebo jiný date webový prohlížeč s podporou Flash Player. Typy přístupu, širokopásmové připojení - hardware (HD): Minimálně 1 GB volného místa a paměť RAM: 1 GB

Myslel jsem si, že koupíme nějakou smart TV, ve které je webový prohlížeč a tuto TV tam spustíme, což se nám zdálo jednodušší než notebook + jakákoliv TV.
Nyní se dozvídám, že ne každý smart TV má webový prohlížeč s flash playerem. Ze Samsungu mi sdělili, že flash player mají verzi 11,1, ale že je tam buffer, který způsobí, že během krátké doby, v závislosti na objemu dat, dojde k zastavení a je nutné webový prohlížeč restartovat, čímž se buffer vyprázdní. S tím, že k přehrávání videí tam jsou primárně určené jiné aplikace. Jak je to u ostatních výrobců TV zatím nevím.
Ještě bych rád podotl, že mi jde o menší TV (cca 32“, max 42“) do kuchyně, do cca 13.000,- Kč.
Můžete mi někdo poradit, jestli mi to bude s nějakým typem smart TV fungovat nebo je to blbost a mám raději volit propojení notebook + obyč. TV nebo nějaké jiné řešení?
Moc díky za rady
Rakub (4)|17.3.2014 22:14
ano, četl jsem to, že raději nee, ale je to článek z prosince 2012, třeba nové modelové řady... no, asi jsem naivní, co?:)
RoPo (6061)|17.3.2014 22:41