Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Samsung UE46F6340 - problem s wifi

bugsiator (2)|28.12.2013 23:29
Zdravim, neviem uz kam sa mam obratit po radu :(
kupil som tento TV, mam problem k pripojeniu na net, najde mi wifinu, pripojia ma, ale vypise mi len ze pripojilo do siete ale nie na internet, neviete co s tym? za kazdu radu vopred dakujem :)
toto mi vyhodi po pripojeni:
1522506_10202203257437360_637566567_o.jpg
vivid.sk (11472)|29.12.2013 00:12
Mas tam blbu IPcku (teda, nie zeby si takuto nemohol mat, ale obvykla privatna IPcka pre domace routre sa zacina 192.168.x.x).
Mas zapnute DHCP v routri?

P.S. Samozrejme nazov wifi podla priezviska rodiny je absolutne idealne pomenovanie.
sanchez13 (1071)|29.12.2013 00:27
Skus rucne zadat DNS napr opendns 208.67.222.222 alebo 208.67.220.220
KamilZ (10277)|29.12.2013 08:36
IP taková být může, takový rozsah u nás mívají nakonfigurovány routery O2.

Zkus ping z PC na TV, viz https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33686-nez-se-zeptate-hdmi-3d-zvuk-lan-dlna-hbbtv-dalkove-ovladace#post434511
bugsiator (2)|29.12.2013 09:16
Tak skusil som zadat rucne DNS, pripojilo ma na net, ale kym som presiel naspat do SMART HUB a otvoril napr. internetovy prehliadac tak mi vyhodilo ze uz nie som pripojeny na siet, a takto mi to robi stale, pripoji - odpoji
bastlir (3245)|29.12.2013 11:05
Když se to připojí a odpojí, pak nastavení je správné, ale něco není dobré se signálem.
1. Signál je nehomogenní, slabý ...
2. Signál je zarušený

řešení:
1. k routeru, pokud to jde, připojit prutovou wifi anténu, nebo je přiblížit k TV. Umožňuje-li to to wifi-router, zvýšit vysílací výkon.
2. změnit kanál
3. přejít na spolehlivou LAN