Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Riešenie pre ďaľší TV

kenij4 (1)|1.10.2013 10:35
Dobrý deň, keďže som úplny laik čo sa TV a prijímačov týka rozhodol som sa skúsiť šťastie na tomto fóre. Môj problém je následovný : V dome kde už beží jeden TV so skylink kartou a prijímačom Opticum 4060CX Plus Conax Embedded DSR by som chcel vo vedlajšej izbe mať funkčný ďaľší TV, tu mám krabičku Strong SRT 6202. Ako laik som si myslel že mi predsa stačí kábel ktorý vedie z paraboly /taniera/ rozdvojiť rozdvojkou... takže kábel vedený z taniera som rozdvojil ale..samozrejme to nefungovalo. Takže nakoniec ostal len zapojený v TV kde aj bol predtým. Chcel by som sa spýtať aké by bolo pre mňa najjednoduchšie/najlacnejšie riešenie aby mi TV išli v oboch izbách?

Ďakujem za odpoveď, ak sa nejaká nájde :)
RoPo (6061)|1.10.2013 10:42
Na parabolu musíš umístit LNB s dvěma výstupy (nebo pořídit druhý LNB s jedním výstupem) a druhý svod ke druhé TV. Kabel se satelitním signálem nelze řetězit jako je tu u teresciálního (pozemního) vysílání.

Strong SRT 6202 neznám, ale potřebuješ pořídit DRUHOU KARTU (http://www.skylink.cz/cenik-7.html) za 880,- Kč na 12 měsíců. Budeš na ní mít všechny programy jako máš na mateřské kartě od www.skylink.cz. Strong SRT 6202 musí samozřejmě mít Irdeto čtečku nebo volný PCMCIA slot pro CAM modul na tutu kartu.
golfLC (1941)|1.10.2013 14:59
[QUOTE=RoPo;468143](nebo pořídit druhý LNB s jedním výstupem)[/QUOTE]

to by musel aj druhú parabolu montovať, to hádam nie.... píše čo najlacnejšie
niečo takéto, pri názve TWIN

[ATTACH=CONFIG]24799[/ATTACH]

[QUOTE=RoPo;468143]musí samozřejmě mít Irdeto čtečku nebo volný PCMCIA slot pro CAM modul na tutu kartu[/QUOTE]

Nemusí, nakoľko karty NEXT sú typu ICE a fungujú aj v CW čítačkách (upravených)
[ATTACH=CONFIG]24800[/ATTACH]