Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

nováček ve 3D

Opcija_Internet (18)|6.5.2013 10:46
Dobrý den, jsem naprostý laik, mám možnost prvně v životě koupit 3D tv. V "mojí" cenové relaci se do finále dostaly PHILIPS 42PFL6907H a LG 42LM620S. Philips je zřejmě "chytřejší", ale o cca 3000 CZK v převodu dražší. Poradí někdo, jestli se vyplatí více investovat nebo LG je dostatečný pro nováčka v oboru? Díky předem Martin
LuckyCat (283)|6.5.2013 12:51
Ahoj. Co ocakavas od 3d tv ? Z akej vzdialenosti budes na to pozerat ?
interfernet422 (1575)|6.5.2013 12:52
Vyber TV s lepším obrazem, 42" na 3D je málo, musel bys sedět blízko TV. A navíc pokud nejsi fanda jako LuckyCat, tak tě 3D brzo omrzí.

Já o LuckyCat a už je tu :-E
LuckyCat (283)|6.5.2013 13:22
Jo. Vsetko je to len o vzdialenosti z akej budes na to pozerat. .......Mozno chce 3d tv len kvoli tomu aby mal kvalitnejsi tv :-D . Mozno nechce patrit medzi nas zatemnene hlavy ktorym sa 3d paci :-)
Opcija_Internet (18)|6.5.2013 14:03
Hodlám se na tu 106 cm dívat nejdále z 3 metrů a předpokládám, že ne všechno je ve 3D
LuckyCat (283)|6.5.2013 14:10
To je velmi daleko a z 3d nebudes mat nic aj keby sa Ti neviem ako pacilo. Je to mala uhlopriecka aj na 2d klasicke sledovanie tv. Bud z blizsia alebo tv min. 152cm. .....predpokladas spravne. A dobreho 3d este menej.
Ivo Mašek (10205)|6.5.2013 14:27
U 3D je nutné, aby tě nerušil okraj televizoru a tím úplně jiné prostředí, než je v TV (pokud sleduješ 3D film). Ty musíš vlastně "do té televize vpadnout", což u malých úhlopříček dost dobře nejde.
A pak je tu ještě další věc: Polovina populace nesnese 3D projekci (začíná to bolestí očí a následuje bolest za hlavou, končí to tím, že ti je špatně - produkci nelze dokoukat do konce). Je to i můj případ - vyzkoušeno několikrát, jak v kině, tak i u TV.