Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Import a Export videa AVCHD

chongolo (2)|24.3.2013 14:58
Zdravím všechny,
jsem začátečník v HD záznamu z kamery (nikoliv SD), zkoušel jsem hledat na fórech, ale žádného jasného výsledku jsem se nedobral.
Na kameře Canon HF m52 ukládám v režimu SD (to je nějaký pseudo formát AVCHD 1440x1080 FullHD záznamu), jelikož se mi zdá na fullHD velké 50 TV kvalita srovnatelná jako nejvyšší režim a rozumný objem dat - na 32 GB paměť cca 9 hodin záznamu. Video chci potom sestříhat, dříve jsem používal pinnacle tak jsem zkoušel Pinnacle 15, ale mám i oficial Adobe Premiere elements 11 a u obou mám stejný problém.
Pokud něco sestříhám a vyexpeduju v AVCHD i když zadám stejné parametry (AVCHD, 1440x1080, 25p ale i jiné podobné, zkoušel jsem několik různých vzorků), tak video tak 3-4x naroste na objemu. Pokud zkusím export v programu dodávaném ke kameře Canon (Videobrowser) tak po střihu a jednoduché úpravě je stejná kvalita i velikost, ale jsou hrozně malé a nepřehledné možnosti základního střihu.
Není nějaký střihový program, který toto řeší ? Různě jsem četl o tzv. smart renderingu - zachování původních souborů, ale nechce se mi kupovat další program.
Nebo obecně - jaký doporučujete formát ukládání na kameru a následný export po střihu, aby byla zachována dobrá kvalita záznamu a rozumný objem dat na archivaci rodinného video (spousta a spousta hodin), samozřejmě v HD režimu ?

Děkuji všem zkušenějším střihačům.
joeh (1358)|24.3.2013 17:32
chongolo - budem uprimný - vydal si sa nesprávnym smerom. Video určené na archiváciu je nutné točiť v najvyššej kvalite aku kamera dosahuje. Predstav si kde bude technika o 20 rokov.
1. Prepni kameru do AVCHD 1920*1080, 24Mb/s. Na 32GB kartu je to asi 3 hod. záznamu. / 7Mb/s je tak na net/