Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Bezdůvodné vypínání TV SHARP

Utek (162)|23.3.2013 16:52
Zdravím,

mám doma tři dni televizor SHARP [SIZE=-1]LC-40LE542E. Včera jsem ho vybalil[SIZE=-1], přidělal na držák, zapojil a chtěl jsem naladit kanály. Po 5ti minutách automatického ladění se [SIZE=-1]TV sama bezdůvodně úplně vypla (nesvítí ani červená LED standby).[/SIZE][/SIZE][/SIZE] Pokoušel jsem se jí znovu zapnout, ale marně. Pomohlo až když jsem napájecí kabel vytahnul ze zásuvky a po nějaké době zase zapojil. Po několika pokusech uvést TV do provozu (pokaždé se vypla), jsem to vzdal. Nemáte s tím někdo zkušenosti?
KamilZ (10277)|23.3.2013 17:21
Pokud se to chová takto, tak jedině servis.
Utek (162)|23.3.2013 17:26
Koupil jsem jí přes E-shop Alzy a chtěl bych využít 14ti denní lhůtu na vrácení peněz. Neví někdo jak to funguje a jaké jsou tam podmínky?
KamilZ (10277)|23.3.2013 17:33
Funguje to normálně a podmínky jsou normální, zákonné.

[odkaz, pro zobrazení se přihlaste], VI. Odstoupení od smlouvy

Mě vrátili celou částku, někomu strhli směšnou částku: https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/33196-Poplatek-za-opotrebeni-vraceni-zbozi
Utek (162)|23.3.2013 17:44
[QUOTE=KamilZ;450170]http://www.alza.cz/Publish.asp?idpm=10, VI. Odstoupení od smlouvy[/QUOTE]

Tak jsem se tam dočetl, že mají až 30 dní na vrácení peněz za vrácené zboží. tak dlouho čekat nemůžu. V pondělí s TV pojedu do Plzeňské pobočky a zkusím se s nima domluvit na výměně za jiný kus, klidně i za jinou značku.

Zatím díky za rady...
crysis81 (91)|23.3.2013 21:38
Zatial som takto vracal tovar 3 krat a vzdy mi prisli peniaze cca do 5 dni.
THeBaNDiT (497)|24.3.2013 11:50
hmm... ale nie je niekde v podmienkach pre vratenie tovaru podmienka, ze tovar musi byt neposkodeny atd.? Nechcem rypat, len ma zaujima, ci sa v pripade takehoto vadneho pristroja nemoze predajna (hoc' neskor, ked to zisti) ohradit, ze pristroj nebol v case vratenia v bezchybnom stave...

Nieco podobne, ako keby pristroj poskodil uzivatel (co rozhodne netvrdim, ze je tento pripad) a potom to chcel do tych 14 dni vratit "akoze nic"...


Ak je pristroj poskodeny, necudoval by som sa, keby si predajna chcela narokovat postup klasickej reklamacie s 30-dennou lehotou atd., na druhu stranu, aby to bolo koser, by sa vsak tychto maximalne 30 dni nemalo ratat do 14-dnovej skusobnej doby a po vyrieseni reklamacie (oprava vyrobku alebo vymena za novy kus) a odovzdani vyrobku nazad spotrebitelovi by tomu mala pokracovat uvodna 14-dnova doba na odskusanie vyrobku a rozhodnutie sa, ci mu vyhovuje, alebo ho bez udania dovodu vrati... V zakone to vsak tusim nikde podlozene nie je...
Utek (162)|14.8.2013 22:05
Sorry, že se vracím až skoro po půl roce. Jenom jsem chtěl napsat jak to tenkrát dopadlo s tou reklamací. Na Plzeňské pobočce Alzy reklamaci přijali bez problémů a druhý den mi přivezli jiný kus. Ten už šlape naprosto v pohodě a zatím se neobjevila žádná závada. Takže v tomto ohledu jsem s přístupem Alzy naprosto spokojen a mile překvapen.