Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Při zapojení antény ztrácím signál

Valmorek (3)|6.12.2012 13:24
Dobrý den,
měl bych dotaz. Jsem laik a moc anténám ani příjmu signálu nerozumím. Zvládnu maximálně zapojit kabel nebo na něj přidělat koncovku.
Mám problém s příjmem signálu na tv. Mám televizi samsung s vestavěným DVB-T tunerem v bytě mám rozvedenou anténu která vede v SDK předstěně za tv a v SDK pohledu do krabice cca 3,5m vzdálené, kde mám schovaný i modem od UPC (jen internet). Pokud do televize zapojím kabel tak jak je, bez antény na druhém konci, mam sílu signálu cca 70%, ale pokud jsem na konec přidělal vnitřní anténu signál se úplně ztratil. Myslel jsem že se signál nějak tluče s UPC, ale to stejné se stalo i v případě když jsem se pokusil připojit na domovní anténu. V tomto případě jsem kabel vedl místností - nebyl v předstěně ani v podhledu, ale stalo se to samé (na kabel jsem signál měl ale jakmile jsem ho propojil s domovní anténou signál se ztratil). Nevíte čím by to mohlo být a jak to vyřešit? Díky za odpovědi.

Pokud sem toto téma nepatří nebo je už něco podobného založené moc se omlouvám, ale nic podobného jsem nenašel.
Ivo Mašek (10205)|6.12.2012 14:31
Nejsem z toho moudrý. Máš venkovní antenu (popřípadě jakou), nebo máš vnitřní tzv. bytovou antenu ? Kabel (koax) od anteny je přibližně jak dlouhý.
Valmorek (3)|7.12.2012 09:07
No právě že teď nemám anténu žádnou protože jakmile ji zapojím ztratím veškerý signál takže teď chytám signál cca 70% jen na kabel (koax) který je cca 3,5m dlouhý a vede jak jsem psal v předstěne a pohledu mého bytu. A jak sem psal at se pokusim tam zapojit antenu bytovou nebo když sem se pokusil vézt koax jinudy a připojit o na domovní anténu v paneláku (netuším co je zač) tak se signál taky ztratil. Snad to už je pochopitelné.

Díky za odpověď.