Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Skok na hlavní menu po přehrání titulu

ettienne (5)|29.11.2012 15:19
Vytvořil jsem si vlastní DVD včetně menu z vlastních několika videí. Mám jedno menu, kde jsou tři/čtyři tituly. Nevyhovuje mi však, že po přehrání prvního/druhého... se začne vždy přehrávat další titul/video. Uvítal bych, aby to vždy po skončení zvoleného titulu/videa skočilo zpátky do menu. Tuším, že by to mělo jít jednoduše změnou IFO souboru např. pomocí programu IFOEDIT. Bohužel jsem v tomto začátečník a metodou pokusů/omylů jsem na to nepřišel. Připadá mi, že by to mohlo mít jednoduché řešení, pouze vědět, kam a jak v Ifoeditu šáhnout a přepnout. Poradí někdo?
Díky předem.
666dia (476)|29.11.2012 19:52
Ifoeditem nee....PGCEditem jo...
666dia (476)|29.11.2012 19:58
ještě taky záleži, kde to menu máš...jestli v VMGM menu (TitleMenu), nebo v VTSM menu (RootMenu)...
nechci tě podceňovat, ale to asi nezvládneš, zabal BUP a IFA do zipu a někde to dej, upravím ti to....
nehledě na to, že po přehrání každého dílu se to může vrátit na stejné tlačítko, kterým jsi to spustil atd....
ettienne (5)|29.11.2012 20:32
Diky za ochotu, ale mam takovychto DVD vic a budou jiste pribyvat. Radeji bych alespon ramcovy navod, jak na to. Troufam si se s tim popasovat. A pokud jde o to, kam se to ma vratit, tak bych asi rad, pokud by se to vratilo na tlacitko nasledujiciho titulu, nezli ten, ktery byl spusten... Ty menu vytvarim vzdy stejne, takze je to vzdy na stejnem miste. Jako vzorek ti jedny IFA a BUPY samozrejme mohu nekam vystavit ke stazeni... Poradis? diky
666dia (476)|29.11.2012 21:20
jestli bude čas, tak určitě...
Pytkin (7947)|30.11.2012 00:47
kazdy autoringovy software predsa toto umoznuje velmi jednoducho nastavit .. tu bude daky problem medzi stolickou a pocitacom ..
666dia (476)|30.11.2012 15:57