Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Propojení TV LG přes DLNA

alexandra111 (11)|20.10.2012 15:03
Koupila jsem si televizi LG 42LS570S mám v ní Wi-Fi a chtěla bych ji propojit bezdrátově s počítačem.Vím,že musím vytvořit DLNA,ale jsem laik a moc tomu nerozumím.Potřebuji vědět,jaký program si mám nainstalovat,aby to bylo co nejjednodušší,a byl pokud možno v češtině.Přímo v te TV radili nainstalovat nějaký PLEX,
ale ten mi nejde vůbec spustit.Nebo se to dá nějak spustit přímo z počítače? Prosím o podrobnou radu,jak to spustit.Děkuji
KamilZ (10277)|20.10.2012 15:17
1. Na WiFi se vykašli a připoj to drátem, WiFi je jen na problémy.
2. Co jsi nainstalovala tak zase odinstaluj (ať se to nekope) a nainstaluj si třeba Seviio, z free asi nejlepší.
3. Pomocí ping si zkontroluj, že máš správně nastavenou síť a PC vidí TV.

A až Tě DLNA přestane pro neustálé problémy s titulky, audio stopami, nepodporovaným profilem apod. přestane bavit, tak si za 2 kKč koupíš k TV MMC a budeš mít po starostech.
alexandra111 (11)|21.10.2012 06:37
Dík za radu,je pravda,že to asi nepotřebuju,protože mám filmy na externim HDD a TV přehraje všechny formáty,ale chtěla jsem vidět,jak to funguje.
Teď mám spíš problém,jak najít stránky na aplikace pro LG SmartTV.Našla jsem jenom pro mobily.Existuje něco pro stahování aplikací do TV??
A taky na mě chce ta TV moje ID a já nevím,na jaké stránky se registrovat,abych to ID měla.Není tady někde téma,kde by se probírala chytrá televize.Dík
KamilZ (10277)|21.10.2012 06:53
Na externím HDD připojeném do TV toho přehraješ víc a s vyšším komfortem než přes DLNA. Jediná výhoda DLNA je to, že nemusíš přepojovat HDD z PC do TV. HDD si nech u TV a DLNA můžeš rozběhat jako alternativu/nouzovku.

Smart viz https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/31777-Lg-47lm660s?p=413699&viewfull=1#post413699