Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

prepojenie PC - TV - zvuk

mikailo (10)|25.7.2012 14:16
zdravim, mozno sa to tu uz riesilo ale nevedel som to najst ak ano tak sa ospravedlnujem. som uplny laik preto som tu .)
chcel by som prepojit TVplazmu -PC - repro. proste aby som mohol vyuzivat tie iste repro pre pc a pre Tv, neviem ci toto riesi len domace kino alebo sa to da aj nejako inak zapojit. nepotrebujem mat dvd prehravac z domaceho kina, staci mi len cisto zvuk najlepsie
subwoofer + 4 repro. da sa to nejako prepojit ? dik
KamilZ (10277)|25.7.2012 14:36
Možností je několik (seřazení podle mého žebříčku od nejlepší varianty):
- vzhledem k tomu, že TV má většinou použitelný výstup zvuku pouze v optice nebo přes HDMI ARC je jako optimální pořízení AVR a jak PC tak TV připojit do něj (optikou nebo HDMI)
- dají se i koupit repro s optickými a analogovými vstupy, ale jsou drahé, to už raději AVR, je univerzálnější
- další možnost je koupit redukci z optiky na analog a koupit jen aktivní repro s více analog vstupy
- teoreticky lze použít (stereo) sluchátkový výstup na TV a např http://www.czc.cz/logitech-z506/78885/produkt

Přečti si tohle: https://www.tvfreak.cz/forum/showthread.php/30408-Samsung-UE46D6000-a-51-repro
mikailo (10)|25.7.2012 16:51
dik za rychlu odpoved, ak som to spravne pochopil tak:
prva moznost je uplne mimo mojej ceny
druha asi tiez lebo aktvine repro som nasiel v cene par stovak € co sa mi zda tiez dost
a tretia moznost sa mi zda zase vykonovo slabe

videl som na nete domace kina napr do 200 € co mali vykon 850W, preto som si myslel ze kebyze si to zlozim sam nejako bez dvd prehravaca tak by to mohlo byt aj lacnejsie. Stacil by mi vykon aj 500W, myslis ze je mozne to zlozit alebo sa viac oplati riesit nejake domace kino do tej ceny 200€.
vivid.sk (11472)|25.7.2012 16:53