Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pinnacle Studio 9.3.5.

Vlastyk (4)|19.4.2005 12:56
Prosím o radu,mám digitální kameru Panasonic NV GS 50 a střižnu PS9,v pohodě mi vše chodí ,nahraju video, upravím a když vyrenderuju disk DVD tak mi šlape ale když chci udělat VCD nebo SVCD tak mi jde pouze obraz a zvuk ne,co dělám špatně?Nejsem žádný odborník,spíš začátečník a budu vděčný za jakoukoliv radu.
Pitomec (10211)|20.4.2005 14:43
Špatně děláš to, že vůbec VCD a SVCD děláš... :-I
Trent (314)|20.4.2005 19:40
Pitomec: ... a druha spatna vec je to PS9...
Modena (1706)|20.4.2005 19:56
[quote]Pitomec: ... a druha spatna vec je to PS9...[/quote]

:-E :-E :-E

To je sranda - ale že jsme mu poradili, co ? :-I

Hoši mají bohužel pravdu v tom, že dneska řešit problémy s výrobou CD s obrázky a zvuky je OT. Zvláště, když máš vstupní materiál v DV kvalitě - je to jak obouvat Trabanta na elektrony . . . :-k

S Trentem nesouhlasím v tom, že jako začátečníkovi je pro Tebe PS9 blbá volba - myslím si, že naopak !
Trent (314)|21.4.2005 10:26
Modena: nooo, aj ine progs existuju pre zaciatocnikov... treba skusit nejaky ten trial...
btw, ja osobne mam ps9 na kompe, ale nejako sa mi nechce ho pouzivat. Ked tak, v ps9 strih, export do DV a nasledne to mpg2 cez procoder... :-E
Modena (1706)|21.4.2005 16:39
[quote]Modena: nooo, aj ine progs existuju pre zaciatocnikov... treba skusit nejaky ten trial...
btw, ja osobne mam ps9 na kompe, ale nejako sa mi nechce ho pouzivat. Ked tak, v ps9 strih, export do DV a nasledne to mpg2 cez procoder... [/quote]

Souhlas ! Pouze s tím rozdílem, že PS9 na PC nemám - zbytečně by zabíral cca 2 GB na HDD ! :-E

Uvaž ale i to, že když tazatel zkušennost se střihem a masteringem nemá, je Pinnacle natolik blbuvzdorný soft ALL IN ONE, že pro většinu lidí naprosto vyhovuje ! :-)