Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

koupit Golden Media SPARK Reloaded Linux?

Miracz (16)|10.6.2012 23:07
Zdravím, poohlížím se po novém příjmači, hledám hlavně něco co nebude neustále kolabovat, doteď jsem měl DM500 a jsem s nim spokojený, jen už bych chtěl HD příjmač. Narazil jsem na Golden Media SPARK máte někdo zkušenosti s tímto přístrojem, funguje s dnes dostupnými kartami? chtěl bych do něj nacpat novou kartu skylink + sdílení po síti, nejsou s tim nějaké problémy? četl jsem , že do něj jde nacpat enigma2 zkoušel to někdo? Je potom problém nastavit sdílení? Jsem laik, starý dm500 si nastavím přes komp, tam je ale enigma a počítám , že ta se bude dost lišit od enigma2.

Díky za každou reakci Mira
Friedlinghaus (32)|10.6.2012 23:20
Mám ho doma, funguje OK, momentálně v něm mám E2 od PK Teamu -HAARP v3c. Ale není to pro začátečníky. Trvalo mi cca 2 měsíce než jsem se
naučil vše podstatné: ftp, dreamset, Oscam, instalace E2 a a její nastavení. Měl jsem v ruce i obdobné stroje Amiko Alien a Argus Pingulux a řekl bych, že GM Reloaded je z nich nejlepší (neseká se, nezamrzá). Pravděpodobně byly u verze Reloaded provedeny hw změny, které vedly k lepší stabilitě.
Dagy2 (3153)|11.6.2012 20:13
Tak počkať chlapi!
Vo všetkých samochvalných výlevoch všetci majitelia tvrdia o Amiku Alien a Argusoch že sú to tie najlepšie prístroje. A naraz sa človek dozvie pri pochvale Golden media že ten je lepší pretože neseká.
To sú veci.
ucetni (312)|11.6.2012 20:44
[QUOTE=Friedlinghaus;413023]Amiko Alien a Argus Pingulux a řekl bych, že GM Reloaded je z nich nejlepší (neseká se, nezamrzá)[/QUOTE]

nejlepší je moja stará. tá sa tiež neseká a nezamrzá....
KamilZ (10277)|11.6.2012 21:27
[QUOTE=Friedlinghaus;413023]Mám ho doma, funguje OK, momentálně v něm mám E2 od PK Teamu[/QUOTE]