Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pc vhodnÉ pro stŘih videa

petrisku (73)|31.3.2012 14:28
Dobrý den, opět zdravím všechny návštěvníky fora, obzvlášť ty, kteří by mi mohli poradit. Mám možnost od kamaráda mít pc 2 roky staré viz http://redir.netcentrum.cz/?noaudit&url=http%3A%2F%2Fwww.alza.cz%2Fhp-pavilion-p6300cs-d148597.htm
Mám kameru Canon XH A1S, jsem začátečník a chtěl bych PC na střih videa, postprodukci atd. Mám program Sony vegas, který bych rád na střih využil. Můžete poradit zda je dostačující tato sestava? Mohl bych mít toto PC za 10 000kč. Zajímalo by mně zda je ok a zda je výkonný na takovouto činnost. Popřípadě zda např není moc drahý či doporučit něco jiného pokud by bylo v podobné ceně? Děkuji moc předem za rady :)
ai (2993)|31.3.2012 16:14
Na HDV urcite to bude stacit, pohodlne s prehledem, ja pouzivam HDV video jako ty a procesor na desce skoro stejny, nemam grafickou kartu jaka je navic u toho PC.

Dneska , ale kamery s HDV videem, coz je vlastne mpeg2, uz se skoro nevedou. Kamery jsou v mpeg4-avc videu, nebo jeji podnoze AVCHD videu, a potrebuji silnejsi PC na strih oproti mpeg2 formatu. Ale ten i5 by si mel poradit i s tim, i kdyz na hrane. Na caste strihani , vice stop ve strihovem programu, ale by se hodil silnejsi, kvuli tem novym kameram. Samozrejme pokud strihas jen HDV tak ten i5 ti bude stacit s prehledem a jeste to ma rezervu.
Tommie24 (17)|31.3.2012 20:22