Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

SjednocenÍ videa z rŮznÝch kamer

petrisku (73)|22.3.2012 14:28
Zdravím všechny. Mám dotaz (hledal jsem na foru ale nenašel). Mám dvě různá videa z HDV kamery které je s černými proužky po stranách a druhá kamera snímá s černými pruhy nahoře a dole. Jak sjednotím obě videa aby se při prostřizích v záběrech nestřídaly různé rámečky? Stříhám v Sony Vegas. Jsem začátečník takže omluva za možná hloupý dotaz, či názvosloví :)
Díky za případné info.
ai (2993)|22.3.2012 14:46
Kde vidis prouzky ve stranach, ve strizne v PC, nebo na 16:9 TV ? Pak by nemely byt videt prouzky nahore a dole u toho 16:9 zaznamu.

Toto je osemetna kombinace, michat stare zaznamy 4:3 s novymi 16:9. Protoze bez orezu toho 4:3 na 16:9 to jsou jen pak kompromisy a muze nastat i situace, kdy uvidis pruhy kolem dokola, pokud das 4:3 video do 16:9 projektu a budes se na to divat na 4:3 zobrazovaci. Tady vidis, ze je rozdil na jakem zobrazovaci to budes sledovat.
petrisku (73)|23.3.2012 13:46
No je to tak, že mám kameru canon xh a1S (po stažení do pc je obraz po stranách s pruhy) pak mám nokii n 8 kde je docela slušné video které ale má obraz vždy s pruhy nahoře a dole. Ve studiu SV se ale nevyrenderuje jako jednilitý obraz ale když mám sestříhané video z obou kamer je záběr z canonu po stranách s pruhy a z tlf vždy s pruhy nahoře a dole. Zřejmě se dá nějak nastavit přímo ve studiu ale nevím jak na to??
ai (2993)|23.3.2012 17:32
Nedavas skoro zadne konkretni udaje o softech , to je celkem dulezite, protoze pokud se pouzije predpokladany software ke stazeni videa do formy m2t z te XHa1s, melo by videt pri prehravani klasicke 16:9 video. Ty vidis pouze 4:3, protoze bud neni ulozen spravny aspect ratio nebo prehravac jej ignoruje. Video je totiz 16:9 ale anaform, ulozene jen v rastru 4:3.