Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Filmy a seriály, streamovací služby
Televize  |  Projektory
Audio a domácí kina
Multimediální centra  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie
Svět mobilně

Pokazený Panasonic TX-P42X10E- prekládka z TX-P42C10Y

icosom (3)|20.2.2012 14:45
Poprosil by som odborníkov o radu:Pokazil sa mi spomínaný model,na identifikáciu vady asi poslúži informácia,že sa vôbec nezapne a červená ledka na čelnom panely
po zapnutí 13x blikne,potom pauza a opakuje sa to.V autorizovanom servise v Ba mi vyčíslili opravu na 270€,čo sa podľa mňa už neoplatí investovať.
V inzercii som našiel dosť podobný model TX-P42C10Y.Jedná sa o zhruba rovnakú modelovú radu ale pár rozdielov tam predsa len je,konkrétne počet HDMI vstupov,optický vstup ,C10Y má MPEG4 môj nie.Spomínaný kus mám možnosť kúpiť za 100€,taktiež vadný,má mechanicky poškodenú obrazovku,je prasknutá.Inak vraj
nikdy nebol v prevádzke,poškodil sa ešte pri prevoze.Vedel by voľakto poradiť,či budem vedieť zo spomínaných dvoch modelov použiť jednotlivé komponenty,či budú
kompatibilné?Má niekto skúsenosť s podobným problémom?
icosom (3)|21.2.2012 21:01
Keďže žiadna dobrá rada neprišla,neriskoval som kúpu spomínaného modelu,ale som z ebay kúpil AV panel konkrétne na TX-P42X10E.Snáď to všetko klapne ako má,keď to rozchodím dám vedieť....
icosom (3)|7.3.2012 09:15